Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین، عضو رهبری جنبش جهاد اسلامی فلسطین با مشارکت در تجمع شمار زیادی از فلسطینیان در نوار غزه برای حمایت از اسرا اعلام کرد: رژیم صهیونیستی مسئول اوضاع زندان‌ها و احتمال انفجار اوضاع در آنجاست.

شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی، اسرای فلسطینی را قهرمانان خود دانستند و پلاکارد‌هایی حاوی تصاویر اسرای تونل آزادی با خود حمل می‌کردند که روی آن‌ها نوشته شده بود ”گزینه‌های زیادی برای آزادی اسرا داریم“.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خضر حبیب از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در این تجمع شرکت داشت، گفت: شش اسیر فلسطینی که خود را از زندان آزاد کرده بودند دوباره بازداشت شدند و این حق هر اسیر در زندان‌های رژیم صهیونیستی است که خود را آزاد کند. اولین کاری که اسیر در صدد آن است به دست آوردن آزادی است.

او افزود: بدون شک اقدامات سرکوبگرانه و شکنجه اسرا و پراکنده کردن اسرای جنبش جهاد اسلامی فلسطین بین بند‌های مختلف زندان‌ها و به رسمیت نشناختن جنبش جهاد اسلامی فلسطین باعث انفجار اوضاع می‌شود. بر همین اساس سازمان زندان‌ها و رژیم صهیونیستی را مسئول هر اتفاقی می‌دانیم که در زندان‌های این رژیم روی دهد.

رسانه‌های فلسطینی روز دوشنبه ۱۵ شهریور به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، شش اسیر فلسطینی موفق به فرار از زندان فوق امنیتی «جلبوع» رژیم صهیونیستی در نزدیکی «بیسان» در شمال فلسطین اشغالی شدند. ۶ اسیر فلسطینی با قاشق توانستند در زندان فوق امنیتی «جلبوع» تونلی حفر کنند و خود را از اسارت نجات دهند. بعد از گذشت چند روز نظامیان صهیونیست توانستند ۴ تن از این اسرا را دوباره بازداشت کنند و به زندان بازگردانند.

رژیم صهیونیستی همچنین پس از دستگیری ۲ اسیر فلسطینی دیگر از بیم پرتاب راکت از طرف غزه، گنبد آهنین خود را در حالت آماده باش قرار داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوار غزه جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی اسیر فلسطینی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها بیمارستان دولتی رفح را هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر مذکور در بیانیه‌ای تاکید کرد که ما در مقابل یک فاجعه انسانی حقیقی قرار داریم و از همه دنیا می‌خواهیم جلوی ادامه جنایات صهیونیست‌ها را بگیرند.

این بیانیه می‌افزاید که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ بیش از 400 کشتار و جنایت را در استان رفح مرتکب شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه بیان کرد که هیچ منطقه امنی در نوار غزه وجود ندارد و منطقه المواصی شرایط اسکان آوارگان فلسطینی را ندارد.

گزارش هولناک از جنایات اشغالگران در بیمارستان الشفاء غزه

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • وضعیت بحرانی آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی در رفح زیر آتش+ عکس
  • برزیل و ونزوئلا حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردند
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • طرح توهمی نتانیاهو برای غزه بعد از قتل عام فلسطینی‌ها
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز