Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:42:27 GMT

دوومیدانی لرستان از موفق‌ترین هیئت‌های استانی است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۷۵۹۸

دوومیدانی لرستان از موفق‌ترین هیئت‌های استانی است

ایسنا/لرستان رئیس هیئت دوومیدانی لرستان مدعی شد: بر اساس ارزیابی فدراسیون و با توجه به برنامه‌ ریزی‌های انجام شده، لرستان از موفق‌ترین هیئت‌های استانی این رشته است.

سیاوش سپهوند در نشست خبری که ۲۹ شهریورماه در دفتر هیئت دوومیدانی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: با وجود کرونا، ما تلاش کرده‌ایم تمام برنامه‌های خودمان را اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: میزبانی مسابقات کشوری، اردوها و اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور را در این مدت انجام داده‌ایم.

سپهوند افزود: در این مدت هیچ مسابقه قهرمانی کشور نبوده که اعزام نداشته باشیم. مرتضی بیرانوند دونده لرستانی برای حضور در اردو به کنیا اعزام شد، تیم آقایان در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد، نیز چهارم شد.

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان با بیان اینکه مسابقات استانی در رده‌های سنی مختلف را برگزار کرده‌ایم،  افزود: امسال برای اولین بار در رقابت‌های جوانان قهرمانی کشور در بخش پسران قهرمان شدیم.

وی با اشاره به طرح استعدادیابی فدراسیون دوومیدانی که لرستان به عنوان پایلوت انتخاب شده است، تصریح کرد: در این طرح ۵۶۰ نفر از ۸ تا ۱۵ ساله در لرستان کشف شده که در نوع خود، آمار کم‌نظیری است.

سپهوند بیان کرد: امیرحسین پاپی و امیررضا معین‌پور دو دونده لرستانی در نخستین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیای میانه در رده سنی نوجوانان و جوانان که ماه آینده در کشور ازبکستان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان گفت: چهار تیم آقایان و بانوان لرستان در لیگ برتر جوانان و بزرگسالان حضور دارند که در مراحل برگزار شده، عنوان نخست را کسب کرده‌اند.

وی مدعی شد: بر اساس ارزیابی فدراسیون و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، لرستان از موفق‌ترین هیئت‌های استانی این رشته است.

سپهوند به برنامه‌های استعدادیابی اشاره و تأکید کرد: هر هیئتی که از استعدادیابی عقب بماند ضرر کرده و بدون شک موفق نخواهد بود؛ مهمترین برنامه ما استعدادیابی بوده و افراد مستعد زیادی شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی سیاوش سپهوند مشهد فدراسیون لیگ برتر لرستان هیئت دوومیدانی لرستان قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت روز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان گفت: استان لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است افزود: تحقق اهداف و ماموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا براساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های امریکا منتشر شده افزود: رفتار پلیس امریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این درحالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900949

دیگر خبرها

  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران