Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه شب پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن پیام غلامحسین اسماعیلی به شرح زیر است :

برادر گرامی جناب آقای محمدباقر ذوالقدر، با کمال مسرت، انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک می گویم.

امید است در سایه توجهات الهی، با توانی مضاعف که برخاسته از سوابق ارزشمندتان در عرصه های گوناگون مدیریتی و اجرایی است، در انجام امور محوله موفق و منشا اثر باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتصاب سیدمحمدجواد شوشتری به سمت مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی، اظهار امیدواری کرد که وی در ارتقای سطح فعالیت ها و اقدامات محوله در حوزه سازمانی و برون سازمانی به ویژه در افزایش تعاملات با سایر قوا موفق باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتصاب امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، برای وی در انجام این رسالت مهم به ویژه در ارتقای ارزش ها و قابلیت های نیروهای مسلح و اقتدار روز افزون ایرانی اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

برچسب‌ها غلامحسین اسماعیلی دولت مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامحسین اسماعیلی دولت مجمع تشخیص مصلحت نظام غلامحسین اسماعیلی دولت مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ»
(آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش می‌دهد؛ و خدا مَثَلها را برای مردم می‌زند، شاید که آنان پند گیرند.)

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903328

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند