Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@20:35:35 GMT

برگزاری جلسه شورای هماهنگی اطلاعات کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۷۷۷۵

برگزاری جلسه شورای هماهنگی اطلاعات کشور

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، روز دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ نخستین جلسه شورای هماهنگی اطلاعات به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات و اعضای جامعه اطلاعاتی کشور، با موضوع تبادل اخبار و گزارش‌های دستگاه‌های اطلاعاتی و بررسی آخرین وضعیت تحولات منطقه برگزار شد.

اعضای جلسه ضمن تبریک انتصاب خطیب و آرزوی توفیق برای وی، آمادگی خود را برای همکاری با جامعه اطلاعاتی «در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی» اعلام و به تبادل اخبار و اطلاعات مرتبط پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب رییس شورای هماهنگی اطلاعات ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت نام و یاد شهدای جنگ تحمیلی و شهدای عرصه امنیت، از اعضای شورا تشکر و دیدگاه‌ها و سیاست‌های مدنظر خود را در خصوص فعالیت‌های دوره جدید این شورا و افزایش سطح همکاری‌ها بیان کرد.

وی با اشاره به جایگاه رفیع جامعه اطلاعاتی کشور و ضرورت توسعه همکاری‌ها گفت: نقش شورای هماهنگی اطلاعات در هم‌افزایی و همکاری اعضا، مهم و تاثیرگذار است و تحقق این مهم مستلزم برنامه‌ریزی دقیق‌تر است.

پربیننده ترین چه کسانی حق تردد شبانه را دارند؟ تغییر ساعت رسمی کشور از روز ۳۰شهریور خزان بی مهر بازار لوازم التحریر +عکس سلامت دانش آموزان و معلمان بر فعالیت های آموزشی اولویت دارد برخی واردات واکسن را متوقف بر پذیرش FATF کرده بودند / با تکیه بر توان داخلی انجام خیلی از کارها ممکن خواهد شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزارت اطلاعات شورای هماهنگی اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل

منابع دیپلماتیک از درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه غیرعلنی شورای امنیت جهت بررسی موضوع گورهای دسته جمعی کشف‌شده در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش مشرق، الجزایر اقدام جدیدی را برای حمایت از ملت فلسطین در سازمان ملل صورت داده است.

منابع دیپلماتیک به الجزیره اعلام کردند که الجزایر درخواستی را مبنی بر برگزاری جلسه مشورتی غیرعلنی شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت بررسی موضوع گورهای دسته جمعی یافته‌شده در نوار غزه ارایه داده است.

بنا بر این گزارش‌ها الجزایر خواسته است که این جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه پیش‌رو برگزار شود.

پیش‌تر نیز «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی گفت: مهم است که تحقیقاتی مستقل در خصوص گورهای جمعی تازه یافته‌شده در غزه صورت بگیرد. جنگ، نظام بهداشتی غزه را ویران کرده است و برخی بیمارستان‌های این باریکه اکنون به گورستان شباهت دارند.

گفتنی است پس از عقب‌نشینی نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه پیکر صدها شهید فلسطینی از گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان ناصر این شهر بیرون کشیده شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل