Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@08:42:01 GMT

فکری: آقای مددی منتظرم به قولت عمل کنی!

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۷۷۸۶

فکری: آقای مددی منتظرم به قولت عمل کنی!

محمود فکری در خصوص تأیید حکم محکومتیش توسط کمیته استیناف اظهار داشت: انتظار داشتم این کمیته خیلی موشکافانه همه چیز را مورد تحلیل قرار بدهد. به هر حال قاضی وقتی یک پرونده را در اختیار می‌گیرد باید همه چیز را لحاظ کند تا به کسی ظلم صورت نگیرد.

وی افزود: آن زمان که با باشگاه نساجی قرارداد بستم نباید اعتماد می‌کردم و جریمه امروز هم حاصل اعتماد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این درس خوبی برای من شد و از این اتفاق تجربه کسب کردم که وقتی می‌خواهم قراردادی را امضا کنم تا آخرین کلمه آن را مطالعه کنم حالا هم دندمان نرم باید تا ریال آخر پول را بدهیم و فکر می‌کنم باید خانه‌ام را بفروشم چون ماشینم آنقدرها قیمت ندارد که بتوانم جریمه کمیته استیناف را بدهم.

سرمربی اسبق استقلال تصریح کرد: زمانی که از نساجی قصد پیوستن به استقلال را داشتم اعضای سابق هیأت مدیره باشگاه مثل آقایان خلیل‌زاده، نظری و مددی حاضر بودند ۲ میلیارد از پول رضایت‌نامه من را پرداخت کنند. حتی در جلسه‌ای سه نفره با آنها توافق کردیم که این اتفاق بیفتد. قرار شد اگر باشگاه نساجی این عدد را پذیرفت استقلال ۲ میلیارد را پرداخت کند. 

فکری خاطرنشان کرد: مسئولان نساجی آن زمان بحث دریافت هفت میلیارد را مطرح کردند و به همین دلیل کار به شکایت کشید و پرونده به زمان خورد. حالا هم از جمع سه نفره هیأت مدیره استقلال دو نفر جدا شده‌اند و یک نفر هنوز در باشگاه حضور دارد. باید ببینیم آقای مددی که آن زمان قبول کرده بود ۲ میلیارد از پول رضایت‌نامه من را بدهد حالا این عدد را پرداخت می‌کند یا اینکه من مجبور می‌شوم خانه‌ام را بفروشم.

۲۵۸ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، با کنار رفتن استقلال از رقابت های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • ناگفته‌هایی از غرق شدن کشتی تایتانیک
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم