Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@18:42:24 GMT

شکست تیم‌ملی فوتسال ایران برابر آرژانتین

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۷۹۱۴

شکست تیم‌ملی فوتسال ایران برابر آرژانتین

تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال 2021 از ساعت 21:30 امشب (دوشنبه) به مصاف آرژانتین رفت که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود آرژانتین خاتمه یافت.

تیم ایران با این شکست در رده دوم گروه F قرار گرفت و در مرحله یک‌هشتم باید به مصاف ازبکستان برود. آرژانتین نیز با قرار گرفتن در صدر جدول این گروه در مرحله بعد باید رودرروی پاراگوئه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب ابتدایی ایران در این مسابقه را سپهر محمدی، علی اصغر حسن‌زاده، حمید احمدی، سعید احمد عباسی و محمدرضا سنگ‌سفیدی تشکیل دادند. 

نیمه نخست این مسابقه با برتری نسبی آرژانتین پیگری شد اما درخشش دروازه‌بانان ایران مانع گلزنی حریف شد تا این نیمه با نتیجه بدون گل خاتمه یابد.

در دقیقه 5 نیمه دوم سرانجام قفل دروازه ایران شکست و آرژانتین گل اول بازی را به ثمر رساند و در ادمه نیز در دقیقه 7 گل دوم را نیز وارد دروازه ایران کرد، اما این پایان کار نبود علی اصغر حسن‌زاده در دقیقه 10 یکی از گل‌های خورده ایران را جبران کرد تا این مسابقه با نتیجه 2 بر یک خاتمه یابد./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: آرژانتین فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران با ترکیبی از بازیکنانی که روز دوشنبه برابر ملوان به میدان نرفته بودند، برابر ملی پوشان جوان فوتبال ایران با نتیجه‌ای پرگل به پیروزی رسیدند.

بنفش‌ها روز سه‌شنبه در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران برابر تیم ملی جوانان و در دیداری تدارکاتی صف‌آرایی کردند که نتیجه مصاف با برتری چهار بر یک مسعود شجاعی و شاگردانش به پایان رسید.

هواداری‌ها روز چهارشنبه را با نظر کادر فنی استراحت خواهند کرد و از روز پنجشنبه نیز تمریناتشان را برای جدال خانگی با پرسپولیس آغاز خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • رکورد باورنکردنی پی‌اس‌جی: دروازه طلسم شده بود
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه جلوی پاریسی‌ها را گرفت
  • رویس: کسی به تیر دروازه‌های پی‌اس‌جی اهمیت نمی‌دهد!
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه دشمن پاریسی‌ها بود
  • بدشانسی تمام‌نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند
  • بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)
  • برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد