Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - بانک پاسارگاد به‌عنوان شرکت سهامی عام و با سرمایه ۶۵.۵۲۰‌میلیارد ریالی در سال ۱۳۸۴ تأسیس و از سال ۱۳۹۰ با نماد وپاسار در فهرست شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بانک پاسارگاد به‌عنوان شرکت سهامی عام و با سرمایه ۶۵.۵۲۰‌میلیارد ریالی در سال ۱۳۸۴ تأسیس و از سال ۱۳۹۰ با نماد وپاسار در فهرست شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، بانک پاسارگاد توانسته است در میان بانک‌های خصوصی ایران بهترین عملکرد درآمدی و سودآوری را از خود نشان دهد.

در ادامه به بررسی عملکرد ماهانه بانک پاسارگاد می‌پردازیم.

بر اساس گزارش ماهانه ارسال‌شده شرکت در سایت کدال، درآمد تسهیلات اعطایی بانک پاسارگاد در امرداد‌ماه سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۴.۶۸۹.۰۷۱‌میلیون ریال بوده که نسبت به دوره مشابه در سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۱۳.۶۱۶.۳۶۶‌میلیون ریال و به‌میزان ۸ درصد رشد داشته است. در مجموع در ۵‌ماهه ابتدایی سال کل درآمد تسهیلات اعطایی بانک به ۱۲۱.۶۸۳.۳۴۱‌میلیون ریال رسیده و نسبت به درآمد ۵ ماهه اول سال ۱۳۹۹ به‌میزان ۷۴.۵۱۶.۴۲۵‌میلیون ریال، از رشدی ۶۳ درصدی برخوردار بوده است.

همچنین سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری نیز نسبت به دوره مشابه رشد قابل توجهی داشته و در امرداد سال ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه قبل از مبلغ ۱۲,۴۹۲,۵۶۰‌میلیارد ریال به مبلغ ۲۱،۲۸۴،۴۱۱‌میلیارد ریال، افزایش ۷۰‌درصدی را تجربه کرده است. در مجموع در ۵ ماهه ابتدایی سال کل سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک ۹۹.۰۷۲.۶۴۲‌میلیون ریال بوده که نسبت به سود سپرده‌های ۶۱.۳۳۷.۰۳۸ میلیون‌ریالی سال ۱۳۹۹ رشدی ۶۲ درصدی را شاهد بوده است.

بر اساس پیش‌بینی بانک، تا پایان سال ۱۴۰۰، درآمد تسهیلات اعطایی بانک به مبلغ ۳۴۲.۲۰۰.۰۳۳‌میلیون ریال و درآمد سود سپرده‌گذاری‌ها به مبلغ ۱۳.۸۶۴.۴۷۷‌میلیون ریال خواهد رسید. در همین راستا این بانک سود خالص ۱۰۲.۸۹۹.۸۵۰‌میلیون‌ریالی را برای خود متصور شده که به ازای هر سهم سودی معادل ۱.۵۷۱ ریال خواهد ساخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک پاسارگاد میلیارد ریال میلیون ریال سود سپرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها