Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@07:14:48 GMT

افشاگری نماینده حزب الله در جلسه رای اعتماد میقاتی

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۸۱۴۷

افشاگری نماینده حزب الله در جلسه رای اعتماد میقاتی

یکی از نمایندگان حزب الله در پارلمان لبنان ابعاد جدیدی از توطئه‌ای که علیه لبنان در حال شکل‌گیری بود را افشا کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان در جلسه رای اعتماد دولت نجیب میقاتی که در مجلس لبنان برگزار شد، تاکید کرد، به اعتراف دیوید هیل سفیر آمریکا در لبنان، ایالات متحده طی 10 سال گذشته 10 میلیارد دلار برای تنش آفرینی علیه مقاومت، فعالیت‌های و حزب الله هزینه کرده است و در این راستا شماری از شبکه‌های تلویزیونی را هم برای خدشه وارد کردن به چهره آن بسیج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمد رعد، بحران اقتصادی هم برای ضربه زدن به حزب مقاومت و زیر سئوال بردن مصداقیت آن مورد استفاده قرار گرفت تا در این راستا آمریکا به جای کمک اقتصادی به لبنان و کمک به توسعه اقتصادی و نیز حمایت از ارتش این کشور، اقدام به پول پاشی برای خرید افراد و تنش آفرینی بین لبنانی‌ها بپردازد و از این طریق لبنانی ها را برای پذیرش رویکرد مغایر با مقاومت مجاب کند. آمریکایی‌ها  همچنین از افزایش فشار بر لبنانی‌ها و باقی نگه داشتن آنها در خلأ بی دولتی هم سود بردند.

این نماینده مجلس لبنان در توضیح این امر افزود: تمامی بحران‌ها در لبنان به سمت سویی هدایت شدند تا همگی با هم منفجر شده تا از این طریق تلاش شود تا مدت زمان دوره فعلی ریاست جمهوری کمتر شود، کابینه سرنگون و زمینه برگزاری انتخابات زودرس فراهم شود، اینجا بود که مازوت وارداتی از ایران تمام این توطئه‌ها را نقش بر آب کرده و پیام پایمردی ملی را ارسال کند.

به گفه رعد تصمیم سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله برای واردات سوخت از ایران یک تصمیم شاخص ملی است که تحریم‌ها را در هم شکست و بازدارندگی مقاومت ملی را عیان ساخت، این یک تصمیم حاکمیتی لبنانی بود که توانست دولت آمریکا را در موضع بغرنجی قرار داده و باعث شد جوجه‌های دست نشانده آمریکا با فریاد به این سو و آن سو بدوند.

رهبر فراکسیون وفاداری به مقاومت افزود: یکی از نشانه‌های مژده دهنده مهار تبعات بحران، توافق لبنانی‌ها برای تشکیل کابینه است.

او تاکید کرد این کابینه صرفا یک فرصت است که در سایه سیاست‌های واقعگرایانه اش می‌تواند افق‌‌هایی را (پیش روی لبنان) بگشاید پس باید برای غنیمت شمردن این فرصت‌ها بشتابیم.

رعد در پایان سخنرانی خود تاکید کرد ما به این دولت رای اعتماد می‌دهیم و با آن همکاری کرده و برای کل کابینه و نخست وزیر آرزوی توفیق داریم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنانی ها حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه از عملیات جدید علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در  بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدان ما ساختمانی را که در آن نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «دوویو» در آن سنگر گرفته بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود همچنین از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «اوویم» خبر داد. 

منابع خبری روز دوشنبه (دهم اردیبهشت ماه)  از شلیک بیش از 30 موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روز

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است