Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@20:42:18 GMT

پروژه‌های فاخر جدیدی در ارومیه اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۸۱۵۸

پروژه‌های فاخر جدیدی در ارومیه اجرا می‌شود

شهردار ارومیه گفت: سهم مدیریت شهری باید به درستی احصا شود.

به گزارش ایمنا، حسین مهدی زاده در مراسم معارفه شهردار ارومیه که در سالن جلسات اداره برق برگزار شد، افزود: در اقتصاد شهری باید سهم مدیریت شهری احصا و بدرستی و هنرمندانه در اقصی نقاط شهری هزینه شود.

وی با اشاره به اینکه مسئله وجودی شهرداری و مدیریت شهری از مردم و برای مردم است، تصریح کرد: هدف ما پاسخگویی به نیازهای مردم در ابعاد مختلف به ویژه شهروندان مناطق کم برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ارومیه با اشاره به وجود نیروی انسانی ۳۰۰۰ نفری در شهرداری ارومیه اظهار کرد: باید به این نیروی انسانی به عنوان یک ظرفیت نگاه کرده و آنها را توانمند کرده و ساختارمند پیش برویم.

مهدی زاده تاکید کرد: برای حل مشکلات درآمدی باید سهم مالی خود را از حکومت مرکزی با ظرافت اخذ کنیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های فاخر جدیدی در ارومیه استارت زده خواهد شد، اضافه کرد: برای اتمام پروژه آذربایجان و کمربندی دوم باید با رایزنی از دولت مرکزی منابع مالی گرفت.

شهردار ارومیه ادامه داد: انضباط مالی و شفاف سازی جز ضروریات و اولویت‌های مجموعه شهرداری ارومیه خواهد بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 523570

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر ارومیه شهرداري اروميه تكريم و معارفه پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهردار ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی

علی حسین عباسی گفت: پروژه قائم – رحمت از پروژه‌های مهم شهرداری کلان‌شهر شیراز است که اجرای آن نقش مهمی در زمینه حمل‌ونقل و ترافیک خواهد داشت.
 
او با اشاره به این موضوع که بخش مهمی از اجرای این پروژه به جابجایی تأسیسات شهری اختصاص‌یافته است، افزود: برای اجرای پروژه قائم – رحمت جابجایی شبکه برق فشار قوی ضروری است.
 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز بیان کرد: پروژه جابجایی پست ۶۶ کیلووات به همراه افزایش ارتفاع سه دکل و احداث سه پست زمینی اجرا شد.
 
به گفته رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز، دو هزار متر طول کابل فشارقوی در راستای اجرای این پروژه نوسازی می‌شود و پس از جابجایی تأسیسات، پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت.
 
عباسی از اجرای تعهدات شهردار کلان‌شهر شیراز و شورای اسلامی شهر مبنی بر پیشبرد پروژه‌های عمرانی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده خبر داده و افزود: در تلاش هستیم تا فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
 
بر اساس این گزارش، هزینه جابجایی شبکه‌های برق در حدود ۶۰ میلیارد رالس برآورد می‌شود که شهرداری شیراز متقبل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • سند سومین حرم اهل بیت (ع) رونمایی می‌شود
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند