Web Analytics Made Easy - Statcounter

این اولین مصاحبه بزرگ بیگ روم با نشریات انگلیسی، پس از بازگشت به لیگ برتر محسوب می شود. 

روملو لوکاکو احساس می کند که پس از تجارب متفاوت در سالیان اخیر، به بازیکن کامل تری تبدیل شده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از ایندیپندنت، پس از انتقادهای فراوان، لوکاکو راهی سری آ شد تا نشان بدهد سطح واقعی او چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ایتالیا همه را از لب تیغ خود گذراند و حالا در ازای انتقالی ۱۱۵ میلیون یورویی به چلسی بازگشته است اما با این وجود، محتاج احترام کسی نیست. 

صرف نظر از هر چه مردم بگویند، من کار خودم را در تمرینات و میدان مسابقه انجام می دهم. آن ها درک متفاوتی دارند. آن ها مرا نمی شناسند یا با شرح وظایف من آشنا نیستند. هر کسی خواستار احترام قائل شدن بقیه نسبت به خودش است ولی کسی دوست ندارد برای کسب آن احترام بجنگد چون در آن صورت انرژی خود را هدر می دهید. من واقعا دنبال چنین چیزی نیستم. 

وقتی از لوکاکو بپرسید که آیا برای تبدیل شدن به بازیکن فعلی، واقعا نیاز داشت که انگلیس را ترک کند، پاسخ او مثبت خواهد بود. 

 به نظرم باید این کار را می کردم. البته تجربه کردن لیگی متفاوت، یکی از اهداف بزرگ من بود. من همیشه دوست داشتم در مقطعی از دوران حرفه ای خودم در سری آ بازی کنم. رفتن به آنجا برای رسیدن به بلوغ ذهنی خوب بود و باعث شد با شرایط لازم برای برنده شدن آشنا شوم. قطعا آنتونیو کونته به عنوان سرمربی خیلی به من کمک کرد و ملزومات قهرمانی را به من نشان داد. بازی کردن در ایتالیا کاملا متفاوت است. لیگ آنجا بسیار بسیار تاکتیکی است، فضای زیادی وجود ندارد و در خیلی از بازی ها فقط یک فرصت به دست می آوری که اگر آن را گل نکنی، کار سخت می شود. همچنین در آنجا یاد گرفتم پشت به دروازه چگونه کار کنم و این تجربه خوبی برای من بود. 

لوکاکو در چلسی رکوردهای زیادی را شکست؛ سوال اینجاست که آیا در چلسی هم همین اتفاق خواهد افتاد؟

 مسئله شکستن رکوردها نیست بلکه کسب عناوین قهرمانی است. من متوجه شدم که وقتی قهرمان می شوی، افراد نگرش متفاوتی نسبت به تو خواهند داشت. من در مکالماتم با دیدیه دروگبا، جان تری یا کونته، میزان احترام متقابل پس از کسب قهرمانی متفاوت بود. این چیزی بود که واقعا دنبالش بودم. خیلی زیاد دنبال قهرمانی بودم. من راهی اینتر شدم و ما به این خواسته رسیدیم. این تنها چیزی است که برای من اهمیت دارد: برنده شدن. بله، گلزنی کردن زیباست و من می دانم که در پستی بازی می کنم که می توانم گل های زیادی بزنم ولی چیزی که باعث متمایز شدن تان می شود، دستیابی به جام هاست. 

 لوکاکو می گوید علاقه ای به مقایسه کردن، مخصوصا مقایسه آنتونیو کونته و توماس توخل ندارد. با این حال خیلی جالب خواهد بود اگر بدانیم، او چه چیزی را در مورد سرمربی آلمانی تیمش می پسندد.

چیزی که در مورد او دوست دارم این است که هر بازی، طرح و برنامه متفاوتی دارد. تمرینات او همیشه با هدف این است که تیم برای بازی آینده آماده شود و من این را واقعا می پسندم. 

و اما سوال اصلی: آیا لوکاکو تصور می کند قطعه گمشده جورچین چلسی بود؟ 

نمی دانم. شما در حال صحبت کردن درباره قهرمان اروپا هستید. تیمی که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می شود، تیم بسیار خوبی است. سرمربی نسبت به داشته هایش، دنبال اضافه کردن چیز متفاوتی به تیم بود. به نظرم، من با تمامی بازیکنانی که او در اختیار دارد فرق می کنم. اما باید به این تیم هم احترام گذاشت؛ تیمی که قهرمان اروپا شد. این بزرگ ترین جام در رده باشگاهی است پس اگر قهرمان لیگ قهرمانان شده باشید، یعنی تیم بدی نیستید. 

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! استقلال با 40 هزار دلار میزبان الهلال بود | الوصل و هتل کلاهبرداری کردند یا شما گران خریدید؟ درخواست هوادار پورتو از مهدی طارمی به زبان فارسی! سیگار کشیدن مائوریتزیو ساری در جریان دیدار لاتزیو مقابل کالیاری / عکس تفاوت فاحش نیمه های اول و دوم رئال مادرید آنچلوتی؛ 14 از 16 گل زده در نیمه دوم! برترین های قرن با ضیا عربشاهی: پرسپولیس ما بهترین بود؛ در 10 سال فقط 9 بار باختیم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد

بازیکن پرسپولیس گفت: ۱۵ امتیاز مانده و اختلاف یک امتیازی با صدر جدول چیزی نیست که بخواهیم خودمان را کنار بکشیم و قول می‌دهم هوادارانمان را رو سفید کنیم‌.

به گزارش ایسنا، وحید امیری پس از تساوی پرسپولیس و سپاهان در آزادی در خصوص این دیدار اظهار کرد: پس از اتفاقات هفته قبل یک دل شدیم که ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم، اما تیم حریف آمده بود که یک بازی فشرده انجام داده و بازیکنان تاثیرگذار ما را نفر به نفر گرفتند که شرایط را سخت کرده بود.

او ادامه داد: هوادارانمان سنگ تمام گذاشتند، دستشان را می‌بوسم و قول می‌دهم تا روز آخر تلاش کرده و هنوز چیزی تمام نشده است. ۱۵ امتیاز مانده و اختلاف یک امتیازی با صدر جدول چیزی نیست که بخواهیم خودمان را کنار بکشیم و قول می‌دهم هوادارانمان را رو سفید کنیم‌.

این بازیکن پرسپولیس در خصوص تقابل تیمش با نساجی، تصریح کرد: نساجی تیم قابل احترامی است که همیشه تمام تلاشش را تا آخر کرده، جدال مرگ و زندگی برای هر دو تیم در پیش است. قطعا فوتبال زیبایی به نمایش گذاشته خواهد شد. امیدوارم در نهایت تیمی که لایق است به قهرمانی برسد.

امیری همچنین درباره خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس افزود: اطلاعی از پاداش بانک صادرات برای برد سپاهان نداشتم. خصوصی‌سازی اتفاق مبارکی برای دو باشگاه است و امیدوارم از این اتفاقاتی که همیشه با آن رو به رو بوده‌ایم، خلاص شویم و شاهد رقابت در عرصه‌های بین المللی باشیم

او با اشاره به حضور بیرانوند در دیدار با سپاهان ضمن تشکر از دروازه‌بان دوم تیمش، گفت: سنگ تمام گذاشت و هر گلی خورد مقصر نبود و ما مقصر بودیم. علی بیرانوند نیازی به تعریف ما ندارد، انرژی و دلگرمی برای تیم است و خدا برای پرسپولیس و تیم ملی حفظش کند.

امیری اضافه کرد: حساسیت بیش از حد و شرایط و آنالیز زیاد سپاهان از تیم ما، بازی را سخت و کسل‌کننده کرده بود.

او در پایان در پاسخ به سوالی درباره حذف پرسپولیس از جام حذفی برابر آلومینیوم، خاطر نشان کرد: بازیکنان از ناراحتی و شرمندگی صحبتی نکردیم. به نظرم بازی خاصی بود، درس بزرگی برایمان بود ولی در روند بازی آلومینیوم فوق‌العاده بازی کرد. باید از این تجربه استفاده کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • رامین رضاییان: پرسپولیسی‌ها در قلب من هستند
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!