Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریتینگ بازیکنان بارسلونا در بازی فیفا 22 مشخص شد.

در میان بازیکنان بارسلونا، مارک آندره تراشتگن، فرنکی دی یونگ و سرخیو آگوئرو بالاترین ریتینگ را دارند.

به گزارش طرفداری، در حالی که ثانیه به ثانیه به انتشار رسمی فیفا 22 منتشر می شویم، اطلاعات جدید تری از بازی منتشر می شود. البته که بازی هم اکنون در اختیار پارتنرهای EA اسپورتس قرار گرفته است و به همین منظور سرعت انتشار اطلاعات بیش از گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خبر به ریتینگ بازیکنان بارسلونا در فیفا 22 پرداخته ایم. این اولین سالی است که لیونل مسی را با لباس بارسلونا در نمی بینیم و به همین منظور دیگر کسی با نام او وجود ندارد که بالاتر از سایرین قرار بگیرد. اکنون مارک آندره تراشتگن با ریتینگ 90 بالاترین نمره در میان هم تیمی هایش را دارد. پس از تراشتگن، سرخیو آگوئرو و فرنکی دی یونگ با ریتینگ 87 دیده می شوند. کارت آگوئرو با توجه به پِیس 71 که در نوع خود عجیب به نظر می رسد، اصلا کارت جالبی نیست اما در مقابل آن، کارت فرنکی دی یونگ مثل کارت های این بازیکن در فیفا 20 و 21، یکی از بهترین هاست.

جوردی آلبا تقریبا همان بازیکن سال گذشته است و سرخیو بوسکتس نسبت به سال گذشته یک نمره کاهش داشته است. اگرچه با سرعت 42 قطعا هیچ پلیری از او در ترکیب خود استفاده نخواهد کرد. ممفیس دیپای نیز مثل سال قبل ریتینگ 85 را دارد و در این میان، جرارد پیکه نسبت به سال گذشته 2 نمره کاهش داشته است. اما عثمان دمبله همچنان یک کارت بسیار متا به شمار می رود. دمبله در سال های گذشته همیشه از بهترین وینگر ها و مهاجم های بازی فیفا بوده و در فیفا 22 نیز همچنان این کارت فوق العاده است. پِیس 93 در کنار اسکیل و ویک فوت 5 این بازیکن را به یکی از بهترین کارت های بازی تبدیل می کند.

در پایین ریتینگ تمامی بازیکنان بارسلونا را مشاهده می کنید:

 

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! استقلال با 40 هزار دلار میزبان الهلال بود | الوصل و هتل کلاهبرداری کردند یا شما گران خریدید؟ درخواست هوادار پورتو از مهدی طارمی به زبان فارسی! سیگار کشیدن مائوریتزیو ساری در جریان دیدار لاتزیو مقابل کالیاری / عکس تفاوت فاحش نیمه های اول و دوم رئال مادرید آنچلوتی؛ 14 از 16 گل زده در نیمه دوم! برترین های قرن با ضیا عربشاهی: پرسپولیس ما بهترین بود؛ در 10 سال فقط 9 بار باختیم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان بارسلونا فیفا 22

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است

بارسلونا که به دنبال جذب یک بازیکن پست ۶ می‌گردد، این فرصت را دارد تا مارکو وراتی را به سطح اول فوتبال اروپا بازگرداند

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، مارکو وراتی که در حال حاضر برای العربی قطر توپ می‌زند، خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده و دوست دارد برای این تیم به میدان برود. وراتی ۳۱ ساله در سال‌های قبل بارها به بارسلونا نزدیک شده بود اما مخالفت سران پاری سن ژرمن در کنار برخی عوامل دیگر، باعث شدند این انتقال هرگز رخ ندهد. هافبک ایتالیایی چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد همیشه رویای پوشیدن پیراهن بارسلونا را در سر داشته است.

مارکو وراتی: لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است؛ همیشه رویای بازی در بارسلونا را داشته‌ام تردید بارسلونا در مورد وراتی

با وجود علاقه خود بازیکن به حضور در بارسلونا، سران باشگاه نسبت به مهارت‌های وراتی دچار شک و تردید شده‌اند، چرا که معتقدند بازی در لیگ قطر، وراتی را از سطح اول فوتبال دنیا دور کرده و ممکن است این هافبک ایتالیایی، دیگر نتواند به مانند دوران حضورش در پاری سن ژرمن درخشان ظاهر شود. وراتی ۳۱ ساله تا سال ۲۰۲۵ با العربی قرارداد دارد و در فصل جاری موفق به ثبت آمار ۷ پاس گل در 17 بازی برای تیمش شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست