Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:20:50 GMT

کاخ سفید:بایدن در روزهای آینده با مکرون گفت و گو می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۸۴۸۴

کاخ سفید:بایدن در روزهای آینده با مکرون گفت و گو می‌کند

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، ساکی روز دوشنبه در بیانیه‌ای افزود: آنچه انتظار دارم این است که رییس جمهوری بر تعهد آمریکا نسبت به همکاری با یکی از قدیمی ترین و نزدیک ترین شرکایمان درباره چالش‌های پیش روی جامعه جهانی تاکید می‌کند.

وی همچنین گفت که کاخ سفید همچنان در حال کار بر روی برنامه زمانی تماس تلفنی بایدن با مکرون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که فرانسه در واکنش به اعلام همکاری اخیر بین انگلیس، استرالیا و آمریکا سفیر خود از واشنگتن را فراخواند.

دولت فرانسه اعلام کرد که بخاطر خروج استرالیا از توافق دفاعی چندین میلیارد دلاری و توافق جدید با آمریکا و انگلیس برای تهیه زیردریایی‌های هسته‌ای، احساس خیانت کرده است.

امضای پیمان دفاعی جدید بین انگلیس، آمریکا و استرالیا که ظاهرا صف آرایی دربرابر چین محسوب می شود، این پیام را به اتحادیه اروپا هم ارسال می‌کند که با رقیب تازه‌ای، یعنی جهان انگلیسی زبان روبه رو است. از سوی دیگر چین این حرکت آمریکا و انگلیس را به عنوان مقدمه ای برای دخالت نظامی و ایجاد بی ثباتی در منطقه جنوب شرقی آسیا و اقیانوس آرام برآورد کرده و در اظهار نظر رسمی از این کشورها خواسته است ذهنیت جنگ سردی را کنار بگذارند.

منبع: CNN برچسب‌ها فرانسه استرالیا جو بایدن امانوئل مکرون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه استرالیا جو بایدن فرانسه استرالیا جو بایدن امانوئل مکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ/شریک جرم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اخیرا با اشاره به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا از آمریکا و اروپا تا استرالیا و حمایت آنها از مردم فلسطین فرمودند: «امروز مسئله‌ی غزّه، مسئله‌ی اوّل دنیا است؛ یعنی در سطح بین‌المللی. هر کار هم میکنند که مسئله‌ی غزّه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند نمیتوانند. خب نگاه کنید به این دانشگاه‌های آمریکا؛ امروز باز در خبرها میخواندم که چند دانشگاه دیگر اضافه شدند؛ در استرالیا، در کشورهای مختلف اروپایی. یعنی ملّتها نسبت به مسئله‌ی غزّه حسّاسند؛ این مسئله، مسئله‌ی اوّل دنیا است. ۱۴۰۳/۰۲/۱۲

به گزارش ایسنا، رسانه KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، نماهنگ «شریکِ جرم» را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند
  • نماهنگ/شریک جرم
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق