Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش سپهوندگفت: ورزشکاران دوومیدانی لرستانی در 6 ماهه نخست امسال بیش از 100 مدال در مسابقات قهرمانی و باشگاه‌های کشور را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سپهوند عصر روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در دفتر هیئت دومیدانی استان برگزارشده بود،اظهارکرد: کشف استعدادها از اولویت‌های رشته دو و میدانی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این استان از حیث داشتن دوندگان قهرمان جهانی، آسیایی و بین المللی یکی از قطب‌های اصلی ورزش دو و میدانی کشور است و به طور قطع با ارتقا سطح دانش مربیان می‌توانیم این روند روبه رشد را به خوبی ادامه بدهیم.

سپهوند با اشاره به اینکه ورزشکاران دو ومیدانی لرستانی در سال 99 تنها 60 مدال را کسب کرده‌ بودند. گفت: ورزشکاران دوومیدانی لرستانی در 6 ماهه نخست امسال بیش از 100 مدال در مسابقات قهرمانی و باشگاه‌های کشور را کسب کردند.

رئیس هیات دو ومیدانی  لرستان یادآورشد: لرستان  در مسابقات دو ومیدانی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان در بخش بانوان و آقایان مدال‌‌های رنگا‌رنگ کسب کرد.

سپهوند گفت: در سال گذشته میزبانی قهرمان کشور در لرستان برگزار شد و در تمامی مسابقات قهرمانی کشور ورزشکاران لرستان در اعزام شدند.

رییس‌ هیات دوومیدانی لرستان  بیان کرد: انجام طرح استعدادیابی و جذب 560 نونهال، اعزام تیم بزرگسالان آقایان و بانوان به مسابقات قهرمانی مختلف، برگزاری مسابقات انتخابی دختران و پسران نوجوان، اعزام مربیان در مسابقات بین‌المللی ترکیه، کسب مدال طلا توسط ورزشکاران استانی، برگزاری متعدد کلاس‌های آموزشی در زیربخش‌های مختلف دوومیدانی از جمله فعالیت‌های انجام شده از ابتدای سال تاکنون بوده است.

او با بیان اینکه 5 ورزشکار قهرمان استان در قالب تیم پلیمر فعالیت دارند، عنوان کرد: 2 تیم آقا و خانم رده بزرگسالان و 2 تیم نوجوان دختر و پسر در لیگ امسال حمایت می‌شوند.

رییس‌ هیات دوومیدانی لرستان برگزاری دورهای ارتقا داور و مربیگری را جزو برنامه‌های اصلی هیات دو ومیدانی استان دانست و افزود: رایزنی‌های لازم با فدراسیون دو ومیدانی کشور برای برگزاری این دوره‌ها انجام شده است.

عکس وخبر: هادی کردعلیوند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوومیدانی استعدادیابی پلیمرخلیج فارس سیاوش سپهوند دوومیدانی لرستان مسابقات قهرمانی ومیدانی لرستان دو ومیدانی هیات دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه نهایی رقابت ماده پرش با نیزه مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات؛ ارشیا مصدقی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۴.۸۰ متر در جایگاه ششم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران