Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@09:21:42 GMT

پیروزی زنیت برابر کازان بدون آزمون

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۸۵۹۲

پیروزی زنیت برابر کازان بدون آزمون

آفتاب‌‌نیوز :

در این دیدار که در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ برتر روسیه در ورزشگاه «مرکزی کازان» برگزار شد، زنیت میهمان با در دست داشتن کنترل بازی روبین کازان میزبان را به آسانی شکست داد و سه امتیاز دیگر به اندوخته های خود اضافه کرد.

«آرتم زیوبا» در دقایق ۲۴ و ۴۳ و «کلودینهو» د چر دقیقه ۲۹ برای تیم زنیت در این دیدار گلزنی کرده و بیشترین سهم در کسب این پیروزی را بر عهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که به نظر می رسید بازیکنان روبین کازان توانایی گشودن دروازه زنیت را ندارند «دیمیتری چیستیاکف» مدافع میانی میهمان به کمک‌شان آمد و در دقیقه ۶۷ با گشودن دروازه خودی آنان را بی نصیب نگذاشت.

زنیت با این پیروزی درخشان ۲۰ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر روسیه باقی ماند.

روبین کازان نیز با ۱۴ امتیاز اندوخته خود جایگاه پنجم را برای خود حفظ کرد.

درحالیکه هواداران و علاقه مندان به آزمون، در انتظار درخشش این بازیکن مقابل روبین کازان، تیم سابقش بودند، نام این مهاجم از فهرست بازیکنان در دیدار دوشنبه شب خارج شد و سردار نتوانست در بازی تیم فعلی مقابل تیم قبلی خود شرکت داشته باشد

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: زنیت سن پترزبورگ لیگ فوتبال روسیه روبین کازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان در استدیوی پخش اسکای به هیجان آمده از واکنش نوبل، امتیاز را به او داد.

این دروازه‌بان ۲۷ ساله دیشب تمام تلاشش را برای شکست بایرلورکوزن بعد از ۴۵ بازی بدون باخت انجام داد اما حتی این دبل سیو که همه را انگشت به دهان کرد نیز مانع این اتفاق نشد چراکه لورکوزن در دقیقه ۶+۹۰ روی ضربه آندریچ هافبک ملی‌پوش تیمش بازی را به تساوی دو-دو رساند آن هم در شرایطی که ضربه ارسالی کاشته فلورین ویرتز مقابل پای آندریچ افتاد و او بدون سختگیری مدافعان توپ را به زیر طاق دروازه نوبل زد‌.

ویدئو: 331243

در تصاویر پس از مسابقه نوبل با چهره‌ای ترش شده در حال شماتت خودش دیده می‌شود. این دروازه‌بان زردپوش در این سیو استثنایی ابتدا ضربه امینه عدلی را مهار کرد و سپس شوت یوناس هافمن را با رفلکسی باورنکردنی به کرنر فرستاد.

او در این لحظات تسخیر ناپذیر به نظر می‌رسید اما در نهایت این لورکوزن بود که با خواستن و خواستن و خواستن سد نوبل را شکست.

دیگر خبرها

  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار