Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از افراد تمایل ندارند محتوا‌های دریافتی از واتساپ در گوشی همراهشان ذخیره شود. به همین دلیل برای غیر فعال کردن ذخیره خودکار فیلم و عکس، دستوری منتشر شده است.

خبرگزاری میزان _ باشگاه خبرنگاران به نقل از البلد نوشت: پیامرسان واتساپ که متعلق به فیسبوک است، یکی از پرکاربردترین برنامه‌های پیامرسانی است و اگرچه برای بسیاری از افراد به یک برنامه پیامرسانی متنی صرف تبدیل شده است، اما قابلیت اشتراک گذاری فایل‌ها، اسناد و سایر رسانه‌ها مانند تصاویر و ویدئو‌ها را نیز برای مخاطبین فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، ذخیره خودکار تصاویر و ویدئو‌ها خوشایند نیست و به جز اینکه فضای ذخیره سازی شما را اشغال می‌کند، مصرف داده‌ها را نیز افزایش می‌دهد. البته واتساپ به شما این امکان را می‌دهد که از بارگیری خودکار محتوا خلاص شوید. کاربران آیفون و اندروید به راحتی می‌توانند ویژگی بارگیری خودکار محتوا را در دستگاه‌های خود غیرفعال کنند.

نحوه غیرفعال کردن بارگیری خودکار تصاویر و ویدئو‌های واتساپ در آیفون

مرحله اول: در برنامه واتساپ به تنظیمات بروید.
مرحله دوم: روی گزینه Storage and Data کلیک کنید.
مرحله سوم: در صفحه جدید گزینه بارگیری خودکار رسانه‌ها برای تصاویر، صدا، ویدئو و اسناد را مشاهده خواهید کرد.
مرحله چهارم: گزینه‌ها را به طور جداگانه به "Never (هرگز) " تغییر دهید.

علاوه بر این، اگر نمی‌خواهید این عکس‌ها در رول دوربین آیفون شما ظاهر شوند، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: دوباره به تنظیمات WhatsApp بروید.
مرحله دوم: روی قسمت Chats کلیک کنید.
مرحله سوم: گزینه Save to Camera Roll را خاموش کنید.

نحوه غیرفعال کردن بارگیری خودکار تصاویر و ویدئو‌های واتساپ در اندروید

مرحله اول: در برنامه واتساپ به تنظیمات بروید.
مرحله دوم: روی Storage and Data که کلیک کنید، سه گزینه را مشاهده خواهید کرد: "هنگام استفاده از داده‌های تلفن همراه"، "هنگام اتصال از طریق Wi-Fi"، "هنگام رومینگ".
مرحله سوم: روی یکی از گزینه‌ها کلیک کنید و بارگیری خودکار همه محتوا‌ها را غیرفعال کنید.

اما به یاد داشته باشید، در صورتی که نمی‌خواهید محتوا در گالری گوشی شما ظاهر شوند، گزینه قابلیت دیدن محتوا را در بخش تنظیمات گفتگو‌ها پیدا کرده و خاموش کنید.

بیشتر بخوانید: آیا بدون تایپ می‌توان در «واتس اپ» پیام متنی ارسال کرد؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: واتس آپ تلفن همراه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واتس آپ تلفن همراه تصاویر و ویدئو ها بارگیری خودکار کلیک کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد

ذوالفقاری کارشناس جهادکشاورزی گفت: در سطح استان بیش از ۲هزار و ۷۰۰ استخر کشاورزی از نوع بتنی و پلیمری وجود دارد. 

وی افزود: استخر‌های کشاورزی با کاربری ذخیره آب و استفاده بهینه از این منابع ایجاد می‌شوند، اما متاسفانه در زمان راه اندازی، استاندارد‌های لازم رعایت نمی‌شود، معمولا نوجوانان و جوانان با دیدن آب خوشحال می‌شوند و بدون اینکه به ایمنی آن توجه داشته باشند به شنا کردن می‌پردازند که بعضاً حوادث ناگواری نیز به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد:حتی برخی از شهروندان استان با وجود اینکه در کنار سد‌ها، بعضاً رودخانه‌ها و حتی استخر‌های ذخیره آب تابلوی شنا ممنوع را می‌بینند، اما با این وجود به شنا کردن در آن مکان می‌پردازند.

کارشناس جهادکشاورزی گفت: سال گذشته هم هفت نفر در استان یزد غرق شدند و از ابتدای سال جاری تاکتون ۳نفر در استخر‌های کشاورزی غرق شده اند و جان خود را از دست داده اند. 

مختاری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز هم گفت: استخر‌های کشاورزی هر چند برای ذخیره سازی آب ساخته می‌شوند، اما در برخی مواقع حادثه می‌آفرینند و جان افرادی را که برای شنا به آنجا می‌روند، می‌گیرند. متاسفانه بیشتر کسانی که جان خود را در استخر‌های کشاورزی از دست می‌دهند، کودکان و نوجوانان هستند که یا به خاطر شنا و یا به دلایل دیگر در این نوع استخر‌ها غرق می‌شوند.

وی افزود:استخر‌های آب کشاورزی به هیچ عنوان محل امنی برای شنا نیستند، از ورود به آنها باید خودداری شود.

با گرم شدن هوا نوجوانان و جوانان تمایل به شنا پیدا می‌کنند، اما متاسفانه بعضاً برخی از آنان بدون رعایت ایمنی لازم در استخر‌های کشاورزی به شنا کردن می‌پردازند که  در سال‌های اخیر تعداد زیادی از شهروندان در استان یزد جان خود را از دست داده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • آیا چین می‌تواند؟
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد