Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:21:41 GMT

رویداد بزرگ تا ثریا در البرز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۸۸۶۴

رویداد بزرگ تا ثریا در البرز برگزار شد

جعفر فلاح‌نژاد در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه از رویداد تا ثریا که با هدف تجاری سازی ایده‌های فناورانه که طی دو روز در البرز برپا شده است در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس استان البرز با یک رویداد مهم روبرو شد.

وی بیان کرد: اولین رویداد تا ثریا در استان البرز واقع در مرکز بین‌المللی علمی-کاربردی قند کرج به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز و مرکز رشد قند کرج و همچنین نمایشگاه تا ثریا با هدف تجاری سازی ایده‌های فناورانه افتتاح رسمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری بسیج دانشجویی استان البرز اقدام به برگزاری نمایشگاه و رویداد بزرگ تا ثریا کرده است.

وی با بیان اینکه دبیرخانه‌ی این نمایشگاه از فروردین ماه در ناحیه‌ی بسیج دانشجویی استان البرز فعال شد، خاطرنشان کرد: طی فراخوانی، ۹۲۷ طرح به این نمایشگاه ارسال شد و طی این چند ماه این طرح‌ها داوری که تقریباً ۱۲۷ طرح پذیرفته شد.

فلاح نژاد با بیان اینکه در این نمایشگاه از تمام طرح‌ها رونمایی می‌شود، خاطرنشان کرد: در این راستا از بسیج مهندسین صنعت و بسیج علمی بهره گرفتیم و از صاحبان صنایع و پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان دعوت به عمل آمد که از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی گفت: تا بتوانیم طرح‌های دانشجویان، ایده‌ها و خلاقیت‌هایی که دارند را تجاری سازی کنیم و یا به مرحله‌ی تجاری سازی نزدیک شوند.

کد خبر 5309640

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری هفته دفاع مقدس بسیج دانشجویی البرز ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا آمار کرونا اربعین 1400 بوشهر خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اربعین حسینی مجلس شورای اسلامی گرگان اردبیل ایلام بسیج دانشجویی استان البرز تجاری سازی تا ثریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو