Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران معتقد است بازیکنان این تیم پس از دریافت دو گل از آرژانتین، توانایی‌های خود را نشان دادند. - اخبار ورزشی -

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 2 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل آرژانتین اظهار داشت: هر نیمه فوتسال معمولاً 40 تا 50 دقیقه طول می‌کشد اما نیمه اول این بازی 35 دقیقه به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم در این نیمه به‌خوبی پاسکاری کردند و توپ هم از زمین خارج نشد. به همین دلیل دیدار آمریکا و صربستان که همزمان با مسابقه ایران و آرژانتین آغاز شد، 15 دقیقه بعد از ما به پایان رسید. پس از اینکه دو گل دریافت کردیم، یادمان افتاد چقدر هنرمند هستیم و نشان دادیم اگر اراده کنیم، خیلی بهتر از آرژانتین هستیم.

جام جهانی فوتسال| برنامه مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد/ مسیر فینال از قزاقستان، پرتغال یا اسپانیا می‌گذرد

« ایران مقابل آرژانتین به دنبال تساوی یا شکست خفیف بود.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: ناظم‌الشریعه در پیاده کردن استراتژی خود موفق بود و شکست با حداقل اختلاف باعث شد بازیکنان از لحاظ روحی آسیب نبینند. مسیر بسیار همواری داریم و اگر ازبکستان را شکست بدهیم با برنده دیدار تایلند و قزاقستان بازی می‌کنیم که آن هم بسیار ساده است. مردم از شکل بازی ایران مقابل آرژانتین خوش‌شان نیامد اما برای صعود به مراحل پایانی باید عاقلانه عمل کنیم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در مورد تقابل با ازبکستان در دور یک‌هشتم نهایی جام جهانی به تسنیم گفت: آخرین بار در تورنمنت تایلند با ازبکستان بازی کردیم که دیدار عجیبی شد و حریف، دو بار از ما پیش افتاد. این تیم را به زحمت و با نتیجه 7 بر 5 شکست دادیم و ازبکستان تیمی بسیار تاکتیکی است. بازیکنان این تیم متخصص ضربات کرنر و اوت هستند و در دیدار پایانی خود که مصر را شکست دادند، با کرنر به گل رسیدند. کادر فنی در این چند روز باید روی ضربات شروع مجدد کار کنند تا اسیر این حربه نشویم.

شمس درخصوص دیگر نقطه قوت حریف ایران بیان کرد: ازبک‌ها در بازی پنج نفره هم متبحر هستند و می‌دانند از این روش چه می‌خواهند. آنها ضربات خوبی به سمت دروازه رقبا می‌زنند. فکر می‌کنم از ازبکستان جلو می‌افتیم و رقیب هم پاورپلی می‌کند. نباید اسیر بازی پنج نفره این تیم شویم و بازی فوق‌العاده دشواری داریم. هر اشتباه در این مرحله، برگشت‌ناپذیر است و نمی‌توان ازبکستان را دست کم گرفت. امیدوارم از این تیم عقب نیفتیم و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کنیم.

نخستین شکست ایران مقابل آرژانتین رقم خورد

وی درباره تقابل احتمالی با قزاقستان، پرتغال یا اسپانیا تا رسیدن به فینال جام جهانی عنوان کرد: هدف بزرگ ما، صعود به نیمه‌نهایی است و راه همواری پیش رو داریم؛ به شرط اینکه اسیر ازبکستان یا تیم بعدی نشویم. با این قرعه، شوق بازیکنان برای صعود به جمع چهار تیم پایانی بیشتر است و به مراتب بهتر بازی خواهند کرد. ایران در نیمه دوم دیدار با آرژانتین نشان داد اگر نیاز به پیروزی داشته باشد، می‌تواند این تیم را شکست بدهد. باید دیدارهای مرحله گروهی را فراموش کنیم و امیدوارم شادی بازیکنان ایران را در پایان دیدار با ازبکستان ببینیم.

« آیا بازی‌های ایران نمودار تیم شایسته قهرمانی جام جهانی بوده است یا خیر؟»، سرمربی پیشین تیم ملی ایران در پاسخ به این پرسش خاطرنشان کرد: جواب من با این بازی‌ها منفی است. با این حال نباید فراموش کنیم که در جام جهانی 2016 هم با نتیجه 5 بر یک از اسپانیا شکست خوردیم و به‌عنوان تیم سوم گروه صعود کردیم، اما برزیلِ بزرگ را در ادامه شکست دادیم. فکر می‌کنم در بازی‌های پایانی، بازیکنان مانند سایر تیم‌ها عملکرد خوبی خواهند داشت و اگر به نیمه‌نهایی برسیم، صعود به فینال و قهرمانی میسر است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال جام جهانی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال ایران مقابل آرژانتین جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان یک‌بازی و تایلند و تاجیکستان دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ به‌میزبانی تایلند) روز گذشته پیگیری شد و در نهایت چهار تیم ملی فوتسال تاجیکستان، ایران، تایلند و ازبکستان با عبور از افغانستان، قرقیزستان، عراق و همچنین ویتنام به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند تا جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۶ ازبکستان را نیز کسب کنند.

نتایج مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا:

تاجیکستان ۲ - افغانستان ۱
ایران ۶ - قرقیزستان ۱
تایلند ۳ - عراق ۲
ازبکستان ۲ - ویتنام ۱

برنامه مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به شرح زیر است: جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه: تایلند - تاجیکستان؛ ساعت ۱۴:۳۰ ازبکستان - ایران؛ ساعت ۱۷:۳۰

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا حکم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ را هم دارد و ازبکستان به عنوان میزبان جام‌جهانی به‌طور پیش فرض جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده و تیم‌های بازنده مرحله یک‌چهارم نهایی یعنی افغانستان، قرقیزستان و عراق این فرصت را پیدا کردند شانس خود را برای کسب سهمیه جام جهانی امتحان کنند.

تیم‌های ملی بازنده در مرحله یک‌چهارم نهایی روز جمعه دیدارهای پلی‌آف را برگزار خواهند کرد که برنامه این دیدارها به‌شرح زیر است:

عراق - افغانستان ویتنام - قرقیزستان کد خبر 747888

دیگر خبرها

  • باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم/ تفکر ما باید جهانی باشد
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!