Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کاظمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به دستور استاندار و رییس ستاد کنگره، در اجرای نهضت دیدار با خانواده معظم شهدا، در آستانه برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، افزود: در این دیدارها که از نیمه دوم شهریورماه امسال آغاز شده و با مشارکت دستگاه‌های اداری و شرکت‌های دولتی و غیردولتی، انجام می شود، ضمن تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی از والدین و همسران شهدا تجلیل به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این دیدارها با حضور نمایندگان سپاه، بنیاد شهید، مدیر دستگاه و شرکت در مرکز استان و شهرستان‌ اجرا می‌شود، تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، یکی از اقدامات ویژه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، به اهداف اجرای این طرح، نیز اشاره کرد و افزود: آشنایی با مشکلات خانواده‌ها، تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ابلاغ سلام مقام معظم رهبری، اطلاع از احوال ایثارگران در دوران کرونا و انجام توصیه‌های لازم، از جمله اهداف این طرح است.

کاظمی، قرار گرفتن همه مدیران اجرایی استان، در این فضای معنوی، اهتمام در پیشبرد برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت و مساعدت در حل مسائل و مشکلات خانواده‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و رفاهی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

وی، با بیان اینکه در این دیدارها یک تندیس متحدالشکل و لوح تقدیر با حضور مدیران استان زنجان، به خانواده‌های شهدا اهدا می‌شود، گفت: جمع‌بندی و احصاء مشکلات و مطالبات خانواده‌ها، بعد از اجرای طرح، انجام می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: این دیدارها با مجوز ستاد کرونای استان زنجان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، انجام می‌شود.

کاظمی تاکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در کنار مشارکت با سایر دستگاه‌های ذیربط در برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان، مسئولیت کمیته جمع‌آوری آثار و تکریم شهدا را بر عهده دارد.

به گزارش ایرنا، کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا والدین شهدا زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا والدین شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا والدین شهدا زنجان بنیاد شهید و امور ایثارگران کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان ۳۵۳۵ شهید استان زنجان خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳