Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:03:19 GMT

واکنش دبیر فدراسیون در مورد دوچرخه المپیکی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۹۵۰۹

واکنش دبیر فدراسیون در مورد دوچرخه المپیکی

«فرهنگ شادنیا» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص دوچرخه ورزشکار المپیکی کشورمان اظهار داشت: باید به این موضوع منطقی و بر اساس واقعیت نگاه کرد، «سعید صفرزاده» را بسیار دوست دارم اما در خصوص اموال فدراسیون نمی‌شود متفاوت به افراد نگاه کرد و باید این دوچرخه تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقداماتی صورت گرفته اما هنوز این دوچرخه به فدراسیون نرسیده و منتظر هستیم و امیدوارم مساله ختم به خیر شود.

وی همچنین گفت: متاسفانه به دلیل شرایط موجود و شیوع ویرس کرونا در ایران و جهان تمامی مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۱ لغو شده و به نظر نمی‌رسد در این سال رقابتی برگزار شود. بر همین اساس برنامه‌ریزی خودمان را انجام می‌دهیم تا زمان مسابقه‌های آسیایی مشخص شود و قصد داریم به گونه‌ای عمل کنیم تا برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین آماده شویم.

شادنیا ادامه داد: بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ شهریور ماه آغاز می‌شود و ورزشکاران باید در جاده، پیست و کوهستان با هم به رقابت بپردازنند. مسابقات در شهر هانگ‌ژو خواهد بود اما این گونه که مطلع شدم در بخش کوهستان مسابقات با کمی فاصله از شهر خواهد بود اما هنوز اطلاعات به صورت رسمی به دست ما نرسیده و منتظر هستیم تا موارد به صورت رسمی و دقیق به فدراسیون ارسال شود.

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور هم گفت: این مسابقات پس از وقفه‌ای طولانی از هفته گذشته آغاز شد و البته امسال دوبار برای برگزاری آن اقدام کردیم اما به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. حتی یک بار بخشنامه مسابقات را هم دادیم اما با دلیل پیک کرونا شاهد لغو آن بودیم و باید خدا را شکر کرد که به هر حال توانستیم این رویدادها را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: در هفته‌ای که گذشت مسابقات قهرمانی پیست در بخش مردان را برگزار کردیم و در ابتدای این هفته نیز مسابقات قهرمانی کشور پیست را در بخش زنان برگزار شد و بعد از آن نیز مسابقات در رده سنی جوانان را آغاز خواهیم کرد. مهم‌ترین موضوع برای ورزشکاران رشته دوچرخه‌سواری حضور در مسابقات متعدد است تا همیشه در اوج آمادگی باشند و قصد داریم با برنامه‌ریزی مناسب خودمان را برای بازی‌های آسیایی در شرایط خوبی قرار دهیم. 

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری تصریح کرد: البته در بخش سخت‌افزاری کمبودهایی داریم که باید حل شود. تلاش ما این است که شرایط خوبی را فراهم کنیم و بر همین اساس نیز بعد از مسابقات قهرمانی کشور مسایل فنی را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا مشکلات را به حداقل برسانیم.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش و جوانان فدراسیون های ورزشی فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش و جوانان مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

کد خبر 6088625 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد