Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:18:03 GMT

روشن: اسیر بی‌برنامگی و ناهماهنگی خودمان شدیم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۹۵۵۶

روشن: اسیر بی‌برنامگی و ناهماهنگی خودمان شدیم

«حسن روشن» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: زمانی که بازی شروع شد تصور من این بود که شب خوبی را خواهیم داشت چرا که بازیکنان به خوبی پرس می‌کردند و اگر همین روند تا پایان بازی ادامه داشت نتیجه چیز دیگری بود. البته این پرس و دفاع نفر به نفر، نیازمند برنامه و البته بدن‌های آماده است اما در ادامه بازی دیدیم الهلال به مراتب بهتر و با برنامه‌تر از استقلال ظاهر شد و در نهایت هم تیم برنده میدان لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این بازی و در حملات کم تعداد بودیم و اشتباهاتی داشتیم که روی همان اشتباهات هم گل دریافت کردیم. بازیکنان الهلال در این بازی هوشمندانه بازی کردند و از فضاهای موجود در خط دفاعی به بهترین شکل ممکن بهره بردند. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران یادآور شد: متاسفانه بازیکنانی را از دست دادیم که نتوانستیم مانند آنها را به خدمت بگیریم. آنهایی که آمدند تلاش خود را کردند اما نتوانستند پاسخ خوبی به هواداران بدهند و مشخص شد در خط دفاعی هنوز ضعف‌های بسیاری داریم.

روشن تاکید کرد: برخی از بازیکنان در پست‌هایی که بودند به خوبی کار نکردند و حتی در فضاهایی حاضر شدند که اصلا نیازی به حضور آنها نبود و همین مساله کافی بود تا فضای آنها در زمین بازی خالی شود. بازیکنان جدید نتوانستند خود را با تیم هماهنگ کنند و این مساله کار استقلال را خیلی سخت کرد. 

وی در مورد علت شکست مقابل الهلال خاطر نشان کرد: هر چند مدیریت تیم این بار شرایط را فراهم کرد که تیم یک هفته زودتر راهی شود و از سویی مربی جدیدی که مد نظر «فرهاد مجیدی» بود به ترکیب تیم اضافه شود اما باید قبول کرد مشکلات بسیاری در استقلال دیده می‌شود و هواداران حق دارند این باخت را از چشم مدیریت تیم ببینند. اشکال‌های اساسی داریم که باید هر چه زودتر حل شود و این نیازمند یک مدیریت قوی و منسجم است. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در پایان از هواداران این تیم خواست که صبوری کرده و تیم را حمایت کنند تا استقلال از این شرایط خارج شود.  

تیم فوتبال استقلال با شکست دو بر صفر مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا وداعی تلخ با این رقابت‌ها داشت.

برچسب‌ها الهلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الهلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال الهلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی امروز باتوجه به شرایط بارندگی خوب و به‌نظر من نتیجه تساوی عادلانه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیروس پورموسوی در کنفرانس‌خبری پس از تساوی تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: به کوبل‌داوری بازی امروز به‌خاطر قضاوت خوبی که داشتند خسته‌نباشید می‌گویم. بارندگی از کیفیت بازی حساس امروز کم کرد، اما هر دو تیم عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. یک گل از سپاهان عقب بودیم، اما در نیمه دوم شجاعانه بازی کردیم و یک امتیاز باارزش مقابل تیم بزرگ سپاهان به دست آوردیم.

وی افزود: به چهار هفته پایانی امیدوار هستیم؛ در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم و فکر می‌کنم نتیجه تساوی برای این بازی عادلانه بود، به‌دنبال برد مقابل سپاهان بودیم، اما سپاهان تیم بزرگی است و کسب یک امتیاز از سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان کار ارزشمندی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: هفته گذشته با ملوان بندرانزلی مساوی کردیم و باید به پنج هفته انتهایی لیگ برتر امیدوار می‌بودیم، تا هفته سی‌ام و پایانی در کش‌وقوس و جنگ برای بقا هستیم، تیمی که بتواند از لحاظ روانی بهتر باشد، در پایان موفق خواهد بود.

پورموسوی در پایان خاطرنشان کرد: این امتیاز بار روانی را از تیم‌مان کاهش خواهد داد، زمانی‌که از حریف‌مان عقب می‌افتیم چیزی برای از دست دادن نداریم، در نیمه‌دوم سعی کردیم تهاجمی‌تر بازی کنیم تا یک یا سه‌امتیاز را به‌دست بیاوریم، بازیکنان تیم من ناامید نمی‌شوند. در نیمه‌دوم بازی‌ها باور خوبی داریم و باانگیزه بازی می‌کنیم.

کد خبر 751229

دیگر خبرها

  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد