Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور زنگنه منش، معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: مرکز تخصصی کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار با هدف انسجام بخشی به فعالیت‌های استارت آپی برای کسب مهارت‌های لازم کارآفرینی و ورود به بازار اشتغال و کسب و کار در آینده‌ای نزدیک در شهرستان بهبهان راه اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در دنیای امروز بیشتر مشاغل جدید از طریق شرکت‌های نوپایی به وجود می‌آیند که کالا‌ها و خدمات جدیدی را به بازار کار عرضه می‌کنند، اظهار داشت: داشتن رویکرد نظام‌مند و پیاده سازی یک زیست بوم، آن هم به شکلی پویا، کارآمد و پایدار می‌تواند در زمینه افزایش نرخ اشتغال و کارآفرینی عمل کند.

زنگنه منش با بیان اینکه در این مراکز همه فرآیند کارآفرینی از شکل گیری ایده تا مرحله ورود به بازار پیش بینی شده است، تصریح کرد: این مراکز با زمینه شناسایی کارآفرینان بالقوه و تیم کاری آنان، امکان بررسی ایده‌ها، ارائه خدمات آموزشی کارآفرینی و مهارتی، مشاوره، فضای کاری، منتورینگ، تأمین مالی دوره نوپایی تا مرحله ورود به بازار و جذب سرمایه گذار را فراهم خواهد کرد.

این مقام مسئول توسعه اجرای طرح کارآفرینی مهارت بنیان و پرورش کارآفرینان مولد و ایجاد اشتغال پایدار از طریق بستر سازی برای کسب و کار‌های پر رشد در اکوسیستم بهبود یافته و کارآفرینانه را از جمله اهداف مهم در راه اندازی مراکز تخصصی کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار برشمرد.

معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان راه اندازی مرکز تخصصی کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار را یک فرآیند فرابخشی دانست و یادآور شد: این مرکز با رویکرد تعامل دستگاه‌های اجرایی نظیر؛ دانشگاه‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و دستگاه‌های اجرایی در آینده‌ای نزدیک راه اندازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گفته زنگنه منش؛ پارسال اولین مرکز تخصصی کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار استان در اهواز راه اندازی شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای اشتغال پایدار مرکز تخصصی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این نشست به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، فردا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ از ساعت 10 تا 11:30 صبح در محل مرکز پاسخگویی به سوالات دینی واقع در مدرسه پریزاد برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی، دکتر یاسر جبرائیلی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی، به تبیین و بررسی موضوع اقتصاد اسلامی و مبارزه آن با نئولیبرالیسم خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت