Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان کتابخانه شهید باهنر شهرستان بروجرد از سال ۸۶ در زمینی به مساحت ۸۲۰ مترمربع، در دو طبقه و براساس استانداردهای روز ساخته شده است که قرار بود تا پایان سال ۹۰ به اتمام برسد.

ساختمان جدید کتابخانه شهید باهنر بروجرد به مساحت ۴۱۰ مترمربع و زیربنای ۸۲۰ متر در دو ‌طبقه، احداث شده است.

در ساختمان جدید این کتابخانه قسمت‌هایی مانند کافی‌نت، بخش کودک و نوجوان، خانه کتابدار و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گنجانده شده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتابخانه عمومی شهید باهنر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کتابخانه‌های استان لرستان، سال ۱۳۳۸ بنا شده و اکنون دارای ۳۰ هزار جلد کتاب است.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در این رابطه به ایسنا، گفت: بروجرد شهر مفاخر و شهیدان است.

وی تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری بروجرد، شهر استعدادهای درخشان است؛ زمانی ۷۰ مجتهد در این شهرستان بوده است و باید به یک قطب فرهنگی در کشور تبدیل شود تا جایگاه خود را پیدا کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر کتابخانه باهنر تکمیل و تجهیز شده و تا هفته وحدت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرشته طهماسبی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان نیز در این رابطه، اظهار کرد: عملیات ساخت کتابخانه شهید باهنر سال ۸۵ در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع در سه طبقه آغاز و در حال حاضر مراحل عمرانی آن تقریباً به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: فقط خرید و نصب انشعابات آب، برق و گاز آن باقی‌مانده است که با مساعدت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، تجهیزات این کتابخانه آماده و بلافاصله پس از تحویل ساختمان از سوی مجری کار چینش تجهیزات آغاز و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کتابخانه افتتاح خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان خاطرنشان کرد: پس از کتابخانه‌های عمومی استاد آیتی و شهید باهنر، کتابخانه شهید ساکی دینارآباد نیز سومین کتابخانه عمومی آماده افتتاح شهرستان بروجرد در یک سال اخیر بوده که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بروجرد بخش کودک و نوجوان ایستگاه مجلس شورای اسلامی کتابخانه شهید باهنر شهید باهنر اشترینان لرستان عباس گودرزی نهاد كتابخانه هاي عمومي کتابخانه های عمومی کتابخانه شهید شهید باهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن

دریافت 18 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095408

دیگر خبرها

  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • توقف تور‌های غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز