Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این ارتباط سرهنگ سعید دهقان  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد روز سه شنبه در پیامی تاکید کرد:هفته دفاع مقدس از فردا( چهارشنبه) همراه با برنامه های  متعدد در شهر و روستاهای این شهرستان که عمدتا در فضای مجازی پیش بینی شد، آغاز می شود.

وی افزود: شهادت و ایثارگری رزمندگان موجب حفظ و زنده نگهداشتن پویایی انقلاب و قدرت دفاعی دینی و نظامی ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس از مهمترین ضرورت های جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته نزد  نسل امروز نهادینه شود.

همچنین  حمید دهقان بهابادی رییس کمیته امداد امام خمینی( ره) بهاباد در پیامی نوشت : هشت سال مقاومت، ایستادگی، فداکاری در جبهه‌های نبرد و سنگرهای اقتصادی، همت بلند ایرانیان را در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به رخ جهانیان کشید.

به گفته وی دفاع مقدس نماد وطن دوستی، ولایت مداری، غرور، وحدت و انسجام ملی برای حفظ کیان و استقلال کشور با پیروی از فرهنگ عاشورایی برخاسته از اسلام ناب محمدی (ص) است .

وی اضافه کرد: این هفته فرصت ارزشمندی برای مرور خاطره حماسه سازان دلیر میهن در جبهه‌های حق علیه باطل و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی است.

همچنین علیرضا تیموری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهاباد  گفت: تقارن اول مهرماه ، آغاز بهار تعلیم و تربیت و شکوفایی با هفته دفاع مقدس ، یادآور ایثار، مقاومت ، عزت و عظمت ملت ایران بر همه سکوهای افتخار آفرین دنیاست.

به گفته وی هفته دفاع مقدس یعنی در برابر هیچ قدرتی که به خاک کشورت حمله کرده باشد؛ نباید هراس به دل راه داد و جز در برابر ذات اقدس الهی در مقابل هیچ زورگویی که حتی به مجهزترین اسلحه ها مسلح است؛ خم به ابرو نیاورد.

وی اضافه کرد: و سرانجام؛ هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‌ای عظیم و به بارنشستن نتایجی عظیم‌تر در مسیر انقلاب ملت است و هیچگاه از ذهن ملت محو نمی شود.

همچنین سروان پاسدار مهدی رضاپور ، فرمانده حوزه شهید محلاتی بهاباد در پیامی نوشت: هفته دفاع مقدس تداوم فرهنگ عاشورا و برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است، مردم با درس گرفتن از فرهنگ عاشورا، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار را سرلوحه خود قرار دادند و زیباترین جلوه های مکتب حسینی را پیش چشم جهانیان نمایان کردند.

وی افزود: نبرد اسلام و کفر تمامی ندارد، امروز مردم ایران در نبرد اقتصادی و فرهنگی با استکبارجهانی،  از عزت و شرف نظام حراست و دفاع می کنند و این دفاع همچنان ادامه دارد.

همچنین بسیج رسانه بهاباد با گرامی داشت هفته دفاع مقدس در اطلاعیه ای نوشت: هشت سال دفاع مقدس همراه با مقاومت، یکپارچگی ملت ایران و نمود عینی واژه‌هایی چون ایثار، از خودگذشتگی، شهادت و هم نوع دوستی را در برداشت.

در این اطلاعیه تاکید شد که مکتب شهید سلیمانی که خود مولود دفاع مقدس بود، دفاع از حرم را نیز حماسه نگاری کرد و در این روزگار پرتلاطم که تب و حرارت کرونای جسم و روح بیداد می‌کند فرهنگ حماسه دفاع از سلامت با عنوان مدافعان سلامت و شهدای این عرصه، به برگه‌های زرین تاریخ دفاع مقدس افزوده شد.

« افتخار حماسه‌آفرینی، همیشه در لحظه حساس و پیچ تاریخی انقلاب غنی‌تر شد و درست زمانی که دفاع و مقاومت از الزام های کشور محسوب می‌شود به برکت خون شهدای دفاع مقدس به طور معجزه‌آسایی، دست حق از آستین بیرون آمد و در مقابل کفر و باطل همواره راست قامتانی پدیدار شد که آن را حماسه‌سرایی کردند.»

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها دفاع مقدس یزد بهاباد پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس یزد بهاباد دفاع مقدس یزد بهاباد هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت

پیکر جانباز شهید "حاج محمد ابراهیم پاسبان" در قطعه شهدای تربت جام آرام گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتربت جام، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس "شهیدحاج محمدابراهیم پاسبان" پس از 38 سال تحمل درد و رنج ناشی از عوارض بمباران شیمیایی توسط دشمن بعثی به یاران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این جانباز شهید دفاع مقدس صبح امروز از محل تیپ 38 زرهی تا میدان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان تربت جام تشییع و پس از اقامه نماز، پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای بهشت نبی(ص) آرام گرفت.

در این محفل معنوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی باگرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران و جانبازان، گفت: جانباز 70 درصد دفاع مقدس حاج ابراهیم پاسبان 38 سال با تمحل درد و رنج فراوان با دستگاه اکسیژن نفس می‌کشید.

حجت الاسلام حسن زاده نامقی با اشاره به اینکه شهدا را از دست ندادیم بلکه به دست آوریم افزود: اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان ، تلاش شبانه روزی و جانفشانی نیروهای مسلح و حضورمقتدرانه و پشتیبانی مردم در صحنه است .

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد