Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساسان اکبری، قهرمان حرفه‌ای موتور ریس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با حضور در مسابقات فیتنس چلنج آرنولد کلاسیک اسپانیا اظهار کرد: من در مسابقات بین المللی فیتنس چلنج شرکت کردم و رتبه چهارم را به دست آوردم. سطح مسابقه خیلی بالا بود. نکته جالب این است که با اولین حضور در چنین مسابقاتی توانستم چهارم دنیا شوم و این اتفاق برای من سکوی پرتاب به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری در ادامه گفت:۷، ۸ ماه می‌شود که شاهد این هستم فدراسیون موتورسواری برای ما هیچ کاری نمی‌کند و به همین دلیل  بدنسازی را دنبال می‌کنم. می‌خواهم در سطح حرفه ای‌تر مسابقات فیتنس شرکت کنم.

به بارسلونا آمده ام تا فکری برای موتورسواری ایران کنم

قهرمان حرفه‌ای موتور ریس در مورد موتورسواری تصریح کرد: هم اکنون در شهر بارسلونا هستم و آمده ام تا پیست موتو جی پی را از نزدیک مشاهده کنم و قصد دارم که با کمپانی‌های مختلف صحبت کنم تا قهرمانان حرفه‌ای موتورسواری ایران بتوانند در مسابقات اسپانیا شرکت کنند و ما هم بتوانیم با رئیس فدراسیون موتورسواری اسپانیا ارتباط بگیریم.

مسئول چک کردن باد لاستیک‌های موتور، در فدراسیون موتورسواری سمت گرفته است

وی در پاسخ به این سوال که چرا قصد همکاری با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را ندارد، بیان کرد: تا زمانی که مازیار ناظمی و تیم او در فدراسیون حضور دارند، بمانم که چه شود؟ هیچ اهمیتی به ما نمی‌دهند. آقای ایکس تا چند سال پیش وظیفه داشت برای ما آب بیاورد و موتور‌های بچه‌ها را تمیز کند، اما حالا رئیس کمیته موتور ریس فدراسیون شده است. رشته ما را نابود کردند. مازیار ناظمی که کلا واردات موتور را دریغ کرده است، نمی‌خواهد که ما باشیم.کسی که حالا در فدراسیون سمت گرفته، روزی وظیفه اش چک کردن باد لاستیک موتور‌های مسابقاتی بود.

اکبری در ادامه تصریح کرد: وقتی به ما اهمیت نمی‌دهند ما خسته می‌شویم. تا زمانی که ناظمی و رفقای او در فدراسیون هستند من هیچ جایی در موتورسواری ایران ندارم. موتورسواری عشق من است و آن را دنبال می‌کنم، اما می‌خواهم مدت کوتاهی تغییر رشته دهم. چند وقت گذشته برای گرفتن یک فیلم برای صفحه شخصی ام به پیست آزادی رفتم و حدود نیم ساعت در آن جا کار داشتم، اما نکته جالب این است که از من حدود ۵ میلیون تومان وجه نقد دریافت کردند.

وی در پایان تصریح کرد: این اتفاقات باعث شد تا ساسان اکبری دلسرد شود. ۱۱ سال در پیست آزادی استخوان شکانده ام و کلی زحمت برای این پیست کشیده ام، حالا برای ۳۰ دقیقه فیلم برداری ۵ میلیون تومان پول داده‌ام.

بیشتر بخوانید

جلسه کارگروه واردات موتورسیکلت‌های ورزشی برگزار شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مازیار ناظمی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی فدراسیون موتورسواری حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد! | تصاویر

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ ماشین به دیوار نمایشگاه اتومبیل لکسوس برخورد کرد و متوقف شد.

ادموند موندی که خود را یک کارآفرین معرفی کرده، در پستهایش سوار بر خودروهای گرانقیمت شده و با آنها ویراژ می‌دهد.

به گفته کارشناسان نوع برخورد طوری است که شرکت بیمه خسارت را پرداخت نخواهد کرد و هزینه تعویض و تعمیر نیز سرسام آور خواهد بود.

کد خبر 848191 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم خودرو

دیگر خبرها

  • یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد! | تصاویر
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • جسد‌های باستانی سالم در ایران بعد از کشف نابود شدند! | فیلم
  • نابودی سریع ۹۹ درصد میکروب‌ها با فناوری جدید فرابنفش
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • وقتی سکوی قهرمانی نابود می شود! / فیلم
  • کارگران رکن تولید هستند
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان