Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فلاحی، مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ‌در نشست با مجری بنیاد برکت در استان اردبیل گفت: حمایت از فعالان و به ویژه کارآفرینان در بخش صنایع‌دستی همواره یکی از اولویت‌های اساسی بوده که در همین راستا با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف رایزنی‌های لازم انجام می‌شود.

 او با اشاره به نقش بنیاد برکت در حمایت از صنایع‌دستی بیان کرد: براساس رایزنی‌های انجام شده با مجری بنیاد برکت در استان، از کارآفرینان و فعالان صنایع‌دستی استان در مناطق هدف به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه و تنفس‌دار حمایت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی افزود: این حمایت‌ها می‌تواند زمینه‌ساز رونق هر چه بیشتر تولیدات فعالان در بخش صنایع‌دستی شده و فرصت‌های اشتغال جدیدی در این حوزه در سطح استان ایجاد کند که تلاش می‌کنیم تا زمینه‌های ارائه این تسهیلات به واجدان شرایط در استان فراهم شود.»
فلاحی در مورد حمایت بنیاد برکت از بخش گردشگری استان نیز گفت: «ارائه تسهیلات برای بازسازی و استانداردسازی تاسیسات گردشگری توسط بنیاد برکت از دیگر اقداماتی است که توسط این بنیاد در راستای رونق گردشگری استان و تقویت زیرساخت‌ها در این بخش انجام می‌شود.
 مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با قدردانی از حمایت‌های بنیاد برکت از بخش گردشگری و صنایع‌دستی استان ادامه داد: تداوم این همکاری‌ و حمایت‌ها می‌تواند رونق هر چه بیشتر در این حوزه‌ها را فراهم آورد که به دنبال تحقق آن هستیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد برکت رونق گردشگری تسهیلات قرض الحسنه کارآفرینان صنایع دستی صنایع دستی استان استان اردبیل بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سریال «نون خ» در ترویج صنایع دستی، مناطق گردشگری و آداب و روسوم مردم موفق بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عزت‌الله ضرغامی صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: جا دارد از سازمان صداوسیما به‌خاطر انعکاس خوب در حوزه صنایع دستی و سنت‌های بومی مردم در سریال نون خ تشکر کنم، در نمایش دادن سبک زندگی مردم و برنامه‌های محلی و سنتی و ترویج این زندگی پاک خیلی موفق بودند و تصور من این است که اگر این‌ها به صورت فیلم‌های کوتاه دربیاید، در حوزه تولید شادی و روحیه برای مردم، می‌تواند خیلی مؤثر باشد.

وی درباره مقایسه موزه ملی با موزه لوور افزود: از من در مورد قیمت بلیت‌ها سوال شده بود و من گفتم رقم ۳۰,۰۰۰ تومان که سال‌ها تغییر نکرده بود، رقمی بسیار پایین و از همه دنیا ارزان‌تر است حتی من گفتم که نمی‌خواهیم خودمان را با موزه لوور مقایسه کنیم که ۲۲ یورو و معادل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: خدمات خاصی در موزه لوور داده نمی‌شود و تقریباً همه موزه‌ها شبیه هم هستند و ما کارشناسان خیلی خوبی داریم.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: ایرنا

کد خبر 747457

دیگر خبرها

  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود
  • گردشگری، مردمی‌ترین سهم ما در اقتصاد است
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود