Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول فلاح در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تیم فوتبال فجرسپاسی در آستانه آغاز لیگ بیست‌ویکم اظهار داشت: تمرینات ما مدتی است آغاز شده و حدود ۸۵ درصد تیم را حفظ کرده ایم و تعدادی بازیکن جدید اضافه شده و قرار است چند نفر دیگر اضافه شوند. تیمی متشکل از جوانان و باتجربه‌ها در اختیار داریم که انشاالله از حیثیت فوتبال شیراز دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مشکلات حال حاضر تیم فجر گفت: در بازار نقل و انتقالات، چند باشگاه خرج‌های بسیار زیاد و نجومی انجام می‌دهند و تنها امتیاز و مزیت ما برای رقابت در سطح اول فوتبال ایران جذب بازیکنان سرباز است. ما نماینده و آبروی ورزش نیرو‌های مسلح هستیم و توقع داریم حمایت‌های لازم صورت بگیرد. قانون ۲۸ ساله‌ها که چند سالی است وضع شده اشتباه و ناکارآمد است و باید در آن تجدیدنظر شود. فوتبالیست تا ۲۸ سالگی می‌تواند به خدمت سربازی نرود و بعد از آن هم می‌تواند دانشجو شود و این موضوع کار را برای تیم ما سخت می‌کند. از سرلشکر باقری درخواست دارم در این قانون تجدیدنظر صورت گیرد و با توجه به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: «باید فرهنگ شهدا و دفاع مقدس را ترویج داد» باشگاه ما هم به نام شهید سپاسی مزین شده و همه مردم ایران از موفقیت و پیشرفت فجر خوشحال خواهند شد. با رشد و پیشرفت تیم‌های ریشه داری، چون فجر، ملوان، شاهین و… جذابیت فوتبال بیشتر می‌شود و استعداد‌های کشور به شکوفایی خواهند رسید.

فلاح در رابطه با اوضاع آشفته نقل و انتقالات فوتبال تصریح کرد: از همه نهادهای ذیربط درخواست دارم وارد بحث نقل‌وانتقالات فوتبال ایران شوند. هر جایی که پول زیاد و بدون نظارت باشد مفسده ایجاد می‌شود و امروزه در فوتبالمان همین وضعیت را شاهدیم. بازیکنی که ۵۰ میلیون نمی‌ارزد قرارداد ۵ میلیاردی می‌بندد و برخی باشگاه‌ها به راحتی این مبالغ را می‌پردازند. متاسفانه باشگاه‌های نظامی را در باتلاق انداخته‌اند و در استان هم مسئولان در خواب غفلت هستند. با تغییرات دولت بیشتر مدیران تغییر کرده‌اند و فصل نقل و انتقالات فوتبال با فصل نقل و انتقالات مدیران همزمان شده است!

وی ادامه داد: طبق قانون دولت نمی‌تواند به ما کمک مالی مستقیم کند، اما در استان همجوار ما تیم‌های صنعتی از منابع زیرزمینی و روی زمینی بیشترین بهره را می‌برند. تیم‌های صنعتی می‌توانند پول زیادی خرج کنند، اما تیم‌های ریشه داری چون شاهین، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، ملوان، پاس، ابومسلم، صبا، راه‌آهن و… تضعیف یا نابود شده اند. نساجی و تراکتور هم که خصوصی هستند نمی‌توانند با این تیم‌ها رقابت کنند. چرا ما شامل قانون می‌شویم، اما آنها نه؟ این امر می‌شود زیر پا گذاشتن عدالت اجتماعی و سیاست یک بام و دو هوا!

مدیرعامل فجرسپاسی تاکید کرد: ما از لحاظ سخت افزاری و پتانسیل یکی از ۷-۶ تیم برتر ایران هستیم، اما از لحاظ مالی مشکلات زیادی داریم و باید زودتر به داد ما برسند. هزاران میلیارد تومان پول در فوتبال ما در گردش است و معلوم نیست به جیب چه کسانی واریز می‌شود. چه کسی جوابگوی این اوضاع است؟ این تبعض و بی عدالتی نتیجه عدم باور برخی به روز قیامت است. در لیگ ما ۶-۵ تیم وجود دارد و بقیه سیاهی لشکر و برای پر شدن صحنه هستند. فوتبال ما شبیه سریال شب‌های برره شده است. هیچ چیز سرجایش نیست و همه پول زور می‌خواهند! در این شرایط سخت مملکت وقتی کارگران را می‌بینیم که در کوره و زیرِزمین و در سکو‌های نفتی کار می‌کنند، اما فوتبالیست‌ها و مربیان قرارداد‌های ۱۲ میلیاردی و ۱۵ میلیاردی و… می‌بندند واقعا تاسف می‌خوریم. کار مربیان و بازیکنان ایرانی شده دوره گردی. در این فوتبال آشفته باشگاهی مثل فجرسپاسی یا باید سکوت کند یا سقوط.

مدیرعامل فجرسپاسی در خصوص تیم‌های پایه فجرسپاسی و سرمایه گذاری روی آنها عنوان کرد: در این سال‌ها تیم‌های آکادمی فجر بودجه‌ی ثابت و مشخصی نداشتند و عملا از بین رفته بودند. تیم‌های پایه را احیا کردیم و با هماهنگی کلانتری در تلاشیم تا مانند سابق به بازیکن‌سازی و استعدادپروری بپردازیم.

در پایان گفت: رکن اصلی تقویت باشگاه نظامی سربازگیری است و قانون ۲۸ ساله‌ها بر اساس کارشناسی تصویب نشده است. ما نماینده و آبروی تیم‌های نظامی هستیم و این به نفع بازیکن است که درجوانی به سربازی برود و دغدغه ذهنی نداشته باشد. امیدوارم حمایت بیشتری از فجرسپاسی صورت بگیرد.  بیشتر بخوانید: پیروانی: باید مانند تیم ملی بزرگسالان، روی تیم امید هم سرمایه‌گذاری شود/ فجر هر چه زودتر کارش را شروع کند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نقل و انتقالات تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: بر اساس تباصر بودجه سال جاری و با موافقت اعضای شورای شهر، تالار شهیدان نژاد فلاح و خط ۴ حصار ایمن سازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز عمار ایزدیار، ظهر امروز در حاشیه برگزاری میز خدمت در مصلی کرج، طی گفت‌وگویی با خبرنگاران حاضر، خبرنگاران به لوایح و مصوبه‌های این جلسه اشاره کرد و گفت: به جهت ایمن سازی تالار شهیدان نژاد فلاح و ایمن سازی حادثه ناگواری که در خط ۴ حصار اتفاق افتاد بر اساس تباصر بودجه سال جاری مقرر بود پروژه‌هایی که اعتبار آنها بیش از ۳۰ میلیارد تومان تخصیص یافته اند در کمیسیون تلفیق بررسی و مقرر شد این دو پروژه در سال جاری ایمن سازی شوند.

وی به لایحه شهرداری در خصوص طرح اصلاح اساسنامه و تفکیک سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری بیان کرد: با تدوین اساسنامه سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری کرج بر اساس ماده ۵۴ قانون شهرداری‌ها و سازمان زیباسازی براساس ماده ۸۴ با اکثریت آرا حاضرین موافقت شد.

سخنگوی شورای شهر کرج تاکید کرد: در این راستا شهرداری کرج مکلف شد ظرف مدت ۱۵ روز بعد از تصویب نسبت به ارائه اساسنامه سازمان‌های مذکور به شورای اسلامی شهر کرج جهت سیر مراحل قانونی اقدام نماید.

ایزدیار یادآور شد: در این جلسه همچنین مصوبه‌های کمیسیون تلفیق جهت ساخت مقبره شهدای گمنام در چند نقطه از شهر به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

ایزدیار به هشتادمین صورت جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اشاره کرد و افزود: لایحه شهرداری در خصوص استفاده خدمتی از ۶ نفر راهبر قطار و یک نفر مدیر عملیاتی در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج با قیودی مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.

کد خبر 748137

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • تجمعات دانشجویی گسترده، لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیست انداخته است
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • فجرسپاسی 0 - گل‌گهر 3: خط و نشان در جام حذفی
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • اسرائیل در باتلاق غزه/ ایران در حال توسعه‌ روابط دیپلماتیک با آسیا
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد