Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:55:47 GMT

آغاز رزمایش مشترک نظامی ترکیه و آذربایجان در نخجوان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۰۰۵۴

آغاز رزمایش مشترک نظامی ترکیه و آذربایجان در نخجوان

نیروهای مسلح ترکیه و آذربایجان در نخجوان رزمایش مشترک نظامی آغاز کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آناتولی، نیروهای مسلح ترکیه و آذربایجان در جمهوری خودمختار نخجوان رزمایش مشترک «اخوان تزلزل ناپذیر 2021» را آغاز کردند.

براساس بیانیه منتشر شده توسط وزارت دفاع آذربایجان، سربازان ترکیه طی مراسمی در پل امید بر روی رود ارس در مرز شهرستان سدرک مورد استقبال رسمی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سربازان و خودروهای زرهی که در چارچوب رزمایش مشترک استفاده خواهند شد، به سمت یگان‌های نظامی در نخجوان حرکت کردند.

ترکیه و جمهوری آذربایجان پس از جنگ قره باغ روابط نظامی خود را به سرعت گسترش داده اند. در همین چارچوب طی یکسال گذشته شاهد تعداد زیادی رزمایش بین دو کشور بوده ایم.

رزمایش نظامی ارمنستان در نزدیکی مرزهای جمهوری آذربایجان+فیلمافزایش رزمایش‌های مشترک نظامی ترکیه و جمهوری آذربایجانرزمایش مشترک ترکیه، جمهوری آذربایجان، پاکستان و قطر در آنکارا

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار جمهوری آذربایجان ترکیه اخبار جمهوری آذربایجان ترکیه جمهوری آذربایجان رزمایش مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد

جعفر مرادی حقیقی ، به نزدیک شدن فصل گرما اشاره کرد و گفت: با توجه به برخی رخدادهای طبیعی که در جنگل‌ها و مراتع اتفاق می‌افتد باید نیروهای واکنش سریع آمادگی اجرای عملیات اطفای حریق در مدت زمان کوتاه و به موقع را داشته باشند.

وی به برگزاری این رزمایش در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود اشاره کرد و گفت: امروز این رزمایش با مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی با اتحاد و همدلی انجام شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان ابراز کرد: این نیروها در این محل جمع شدند تا نشان دهند که می‌توانند به موقع برای جلوگیری از خسارت‌های جبران ناپذیری که در اثر عوامل طبیعی و انسانی در جنگل‌ها و مراتع هر از چندگاهی اتفاق می‌افتد، اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • توسعه ظرفیتهای آموزش زبان فارسی در جمهوری خودمختارنخجوان
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا