Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تهران گفت: متأسفانه شاهد هستیم که عده‌ای در داخل و خارج به دنبال ناامیدی و ایجاد یأس در بین مردم هستند و به گونه‌ای عمل می‌کنند که ریشه امید را در دل مردم بخشکانند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران در آغاز سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: در آغاز فرارسیدن هفته دفاع مقدس قرار داریم و یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و رزمندگان را در این ایام گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در هفته‌های گذشته ورزشکاران موفقیت‌های بسیاری به‌ویژه در پارالمپیک به دست آوردند و البته در برنامه‌‌ای از آنها تقدیر به عمل آمد.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران در دیدار با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: رهبری در دیدار آنها مطالبی را فرمودند و امیدواریم هموطنان ما در تمامی صحنه‌ها موفقیت‌های بسیاری را داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران  با اشاره به اینکه عده‌ای در تلاش هستند که ریشه امید را برای مردم بخشکانند، گفت: متأسفانه شاهد هستیم که این افراد مرتباً در داخل و خارج موضوعات ناامیدکننده را مطرح می‌کنند و به ما می‌تازند.

چمران با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر پایه امید بنا شده است، افزود:  یکی از این موضوعات 8 سال جنگ تحمیلی و موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگی بود که به دست آوردیم در حالی که در آن مقطع کشور ما با دست نیمه‌خالی به جنگ رفته بود و به لحاظ پوشش هوایی و رادارهای هوایی با کمبودهای بسیاری روبرو بودیم اما با امید و تلاش به پیروزی دست پیدا کردیم.

وی در ادامه با گرامیداشت یا د و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و سرداران بزرگی از جمله شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: یاد و خاطره همه این عزیزان را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم

آیین تجلیل از کارگران و قدردانی از زحمات این تلاشگران، با محوریت شهرداری بندرعباس برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، به مناسبت فرا رسیدن روز کار و کارگر، شهرداری بندرعباس در آیینی از 2500 کارگر این مجموعه تجلیل کرد. 

مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این مراسم ضمن تبریک روز کارگر به تمامی کارگران زحمت کش مجموعه شهرداری گفت: در دوره ششم شورا و شهرداری جدید ، با ایجاد یک الگوی درآمدی موجب افزایش درآمد شهرداری شدیم. 

وی افزود: این محل قرار است حقوق کارگران به موقع پرداخت شود و به گونه‌ای برنامه ریزی شده تا زمانی که حقوق کارگران پرداخت نشده سایر مسئولان شهرداری هم نباید حقوقی دریافت کنند. 

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: جایگاه کارگران والا ارزشمند است و ما در شورای شهر حامی این عزیزان هستیم و تلاش می‌کنیم شرایط فعالیت مناسب برای این قشر مهیا کنیم.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس نیز در این جلسه با گرامیداشت روز کارگر گفت: تلاش داریم قدردان زحمات کارگران باشیم و اجازه ندهیم دستمزد کارگران معوق شود.

وی افزود: در حوزه پاداش هم برای کارگران تشویقی در نظر گرفته شده که پرداخت خواهد شد. 

به گزارش تسنیم در این آیین از کارگران حوزه‌های مختلف شهرداری تجلیل بعمل آمد. 

.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد