Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه شورای اداری شهرستان دنا به ریاست پناهی فرماندار دنا و مسئولین شهرستانی با محوریت دفاع مقدس،بازگشایی مدارس و واکسیناسیون پیشگیری از کرونا وستاد بحران در سالن جلسات شهید نجفی سی سخت تشکیل شد.

فرماندار شهرستان دنا در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس،این هفته را دوران مقدس و طلایی ملت ایران دانست که با اتحاد و رشادت های آنها پیروزی را برای کشور به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پناهی در ادامه اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید کرد و گفت:با وجود تخریب های گسترده در مراکز آموزشی شهرستان دنا، اما تلاش ما و مجموعه آموزش و پرورش، ایجاد یک فضای آموزشی مناسب برای سال جدید و ساخت و اتمام این مراکز آموزشی برای سال تحصیلی 1401 است.

وی تأمین اقلام غذایی و ضروری مردم را ار اولویت های کاری دستگاه های متولی دانست و اظهار کرد:در حوزه تأمین نان مورد نیاز شهر سی سخت توانستیم 15 تن به سهمیه نانوایی های این شهر اضافه کنیم و در کنار آن نیز دو نانوانی دیگر را به چرخه تولید بازگرداندیم و علاوه بر آن یک ساعت دیگر به ساعت کاری نانوایی ها اضافه کردیم.

این مقام عالی دولت در شهرستان دنا به خدمات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دنا اشاره کرد و گفت:بنا به نیاز شهرستان  دنا به دلیل گردشگری بودن آن نیاز به احداث بیمارستان بود که هم در شهر سی سخت و هم در پاتاوه ساخت این دو بیمارستان کلید خورده است.

وی افزود:در حوزه مقابله و تزریق واکسن برای ویروس کرونا اولین شهرستانی بودیم که توانستیم از وضعیت قرمز عبور کنیم و در حوزه تزریق واکسن  در مرحله اول و دوم نیز رتبه برتر را  داشتیم.

رییس شورای تامین شهرستان دنا در خصوص قطع حامل های انرژی (برق،آب و گاز) مدارس شهرستان دنا گفت:از این تاریخ به بعد هیچ  دستگاه خدمات رسانی حق ندارد اقدام به قطع حامل های انرژی مدارس کند.

پناهی در ادامه بیانات خود اشاره به خدمات صورت گرفته در حوزه های مختلف کرد و گفت:با وجود اعتباری که برای زلزله و زیرساخت ها به شهرستان اختصاص داده شده شاهد توسعه و پیشرفت جدیدی در حوزه های مختلف خواهیم بود.

امام جمعه شهر سی سخت ضمن تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:گرامی داشت هفته دفاع مقدس و ایثارگری ها و رشادت های ملت ایران بر ما واجب همیشگی بوده و باید از این گنجینه گرانبها همیشه به خوبی یاد شود.

حجت الاسلام مصباح نژاد به خدمات و دست آوردهای اخیر نظام و دولت سیزدهم در تهیه واکسن کویید 19 اشاره کرد و گفت:در یک ماه اخیر بیش از 50 میلیون دوز واکسن کویید 19 وارد کشور شد که شاهد تزریق آنها در مراکز بهداشتی توسط کادر درمان بودیم.

امام جمعه سی سخت به مزایا و اهمیت عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای اشاره کرد و گفت:عضویت در سازمان های بین المللی و منطقه‌ای می تواند منجر به انتقال تکنولوژی بین شرکا شود،به این دلیل که شرکا متعهد به همکاری تجاری ،اقتصادی و سرمایه گذاری می‌شوند و به دلیل حضور و عضویت کشورهای قدرتمندی چون چین،روسیه،هند و سایر کشور های دیگر،عضویت جمهوری اسلامی ایران در شانگهای می تواند تغییرات قابل توجهی در را حوزه اقتصادی کشور ما به وجود آورد.

مصباح نژاد با  اشاره به تخریب زیرساخت ها و مراکز آموزشی شهرستان دنا بر اثر زلزله 29 بهمن 99 گفت:با وجود پای کار آمدن دولت مردان و ادارات نوسازی استان های معین،روند ساخت و سازها به خوبی پیش می رود و روند مطلوبی را مشاهده می کنیم اما بعید می دانم جوابگوی آموزش حضوری برای سال تحصیلی جدید باشد.

حجت الاسلام مصباح نژاد تلاش مجموعه ستاد بازسازی زلزله شهرستان دنا را قابل تقدیر دانست و گفت:با وجود پای کار بودن بیشتر نهاد های دولتی و نظامی اما شاهد کم کاری و عدم پشتیبانی لازم تعدادی از دستگاه های خدمات رسان استانی با ادارات شهرستانی آنها بودیم و این عدم پشتیبانی در حوزه آب و فاضلاب بیشتر به چشم آمد.

امام جمعه سی سخت تأمین اقلام غذایی روزانه مردم در طول روزهای هفته و در راس روز های تعطیل را مهم دانست و گفت:در حوزه تأمین مرغ و نان شهرستان باید تلاش ویژه صورت گیرد تا  با آنچه که در کف خیابان برای مردم در توزیع مرغ وجود دارد نزدیک شود و طوری عمل شود که اقدامات دستگاه های متولی در جامعه نمود خود را نشان دهد.

وی در آخر به ارزش کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات اشاره کرد و گفت:ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دنا بخشی از بازسازی عتبات در کشور عراق را قبول کرده است و انتظار همکاری از همه نهاد های دولتی،نظامی و مردمی با ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان را داریم.

دادستان شهرستان دنا گفت:انتظار دستگاه قضایی شهرستان دنا از مدیران ادارات شهرستان،تامین و پرداخت مطالبات شهرداری سی سخت می باشد.

غریب پور ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی اشاره به خدمت و برطرف کردن مشکلات مردم کرد و گفت:این پست ها و مقام ها برای انسان سعادت نیست و به انسان هم هیچ ارزشی نمی دهد و زمانی ارزش پیدا می کند که بتوانیم از کار مردم گره ای را باز کنیم.

دادستان شهرستان دنا صیانت از جان مردم را وظیفه مسوولین حوزه بهداشت و درمان دنا دانست و گفت:تلاش مسوولین حوزه سلامت قابل تقدیر است و تلاش شبانه روزی این قشر از جامعه کشور در حوزه درمان مردم ستودنی است.

این مقام قضایی به بدهی دستگاه های اداری به شهرداری سی سخت اشاره کرد و گفت:بنا به وضعیت تنگای مالی شهرداری سی سخت این وضعیت بیشترین فشار را به قشر نیروهای خدماتی وارد می کند و بازتاب جالبی ندارد.

وی گفت:انتظار دستگاه قضای شهرستان دنا از مدیران ادارات شهرستان،تامین و پرداخت مطالبات شهرداری سی سخت می باشد.

غریب پور با اشاره به نقشی که فرماندار شهرستان دنا در عبور از بحران های اخیر شهرستان دنا داشت گفت:با وجود نزدیک شدن فصل سرما در مناطق زلزله زده انتظار مردم از مسوولین ستاد بازسازی زلزله آزاد سازی اقساط تسهیلات جهت پیشرفت فیزیکی کار می باشد که انتظار ورود و نظارت دقیقتر در این حوزه را از مسوولین امر خواهان هستیم.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: پناهی فرماندار دنا زلزله شهر سی سخت اشاره کرد و گفت هفته دفاع مقدس شهرداری سی سخت بازسازی عتبات ستاد بازسازی شهرستان دنا گفت با وجود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز

لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش برای کارگران شهرداری تبریز به مناسبت روز جهانی کارگر تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، به مناسبت روز جهانی کارگر، شورای شهر تبریز ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در یکصد و نود و دومین صحن علنی شورای شهر تبریز، لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش و پاداش برای کارگران را تصویب کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تمام کارگران دارای بیش از سه ماه سابقه کار مشمول این لایحه هستند اظهار کرد: بر اساس این لایحه ۳ میلیون تومان به عنوان پاداش برای کارگران تخصیص می‌یابد.

وی از افزایش چشمگیر حقوق و دستمزد رانندگان استیجاری شهرداری تبریز علاوه بر میزان افزایش سالانه خبر داد.

همچنین شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر تاکید کرد: کارگران شهرداری تبریز همیشه با حداقل دستمزد، بیشترین تلاش و بیشترین بهره‌وری را دارند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد در مجموعه شهرداری قدردان زحمات سبزبان‌ها، پاکبان‌ها و دیگر کارگران باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبریز تمیز در سایه تلاش این کارگران است که نه تنها تلاش می‌کنند بلکه جان خود را در این راه از دست می‌دهند.

کد خبر 748771

دیگر خبرها

  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود