Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@00:23:24 GMT

چمران: پشتوانه پیروزی در دفاع مقدس امید بود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۰۵۹۵

چمران: پشتوانه پیروزی در دفاع مقدس امید بود

به گزارش ایرنا، مهدی چمران روز سه شنبه در سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: عده ای تلاش می کنند که ریشه امید را در میان مردم و ملت خشک کنند و مرتب از داخل و خارج بر ما بتازند و مسائلی را طرح کنند که باعث ناامیدی ملت شود و در این شرایط به جایی نمی رسیم.

وی یادآورشد: موفقیت،  پیروزی و پایداری ما بر اساس امید است و با امید به آینده روشن به جلو آمده ایم و به موفقیت و به پیروزی های بزرگ هم با همین امید دست یافتیم و هفته دفاع مقدس هم از همین موارد است، با امید به پیروزی در شرایطی بسیار نامناسب جلو رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمران اظهارداشت: ملت ما با امید و با همان پشتوانه کلام حضرت امام به جبهه ها شتافتند و نمی توان گفت با دست خالی، اما با دست های نیمه خالی، در این جنگ حضور یافتند و اگرچه از نظر پوشش هوایی و راداری کمبودهای فراوانی داشتیم اما در  چنین شرایطی به موفقیت و پیروزی رسیدیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در چنین شرایطی در مقابل دشمن تا بن دندان موفق شدیم، حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم و در مقابل جبهه شرق و غرب ایستادیم.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس تجربه بسیار بزرگی برای ما است، تجربه ای که بر اساس ایمان و اعتقاد، شجاعت و شهادت طلبی و متکی بودن به خودمان به دست آمد و روی پای خودمان ایستادیم و نتیجه اش را هم امروز در قدرتی که به دست آورده ایم، می بینیم.

چمران ادامه داد: اکنون کشورهایی هستند که از ما امکانات بیشتری دارند اما این اعتقادات و توکل بر خدا را ندارند و این فرق بزرگی بین ما و آنهاست و این است که سبب پیروزی می شود و همانگونه که شهید چمران می گفت، شهادت برنده ترین سلاح است و همینطور هم بوده و هست.

۳۱ شهریور تا ۶ مهر به مناسبت سالروز آغاز هشت سال جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

برچسب‌ها دفاع مقدس شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران شهرداری تهران هفته دفاع مقدس مهدی چمران چمران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران دفاع مقدس شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران شهرداری تهران هفته دفاع مقدس مهدی چمران چمران شهر تهران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مجموعه دختران چادری از روز جمعه ۲۱ اردیبهشت تا روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

این رویداد فرهنگی هنری با برپایی میزهای تخصصی مشاوره و گفتگو، نمایشگاه آثار هنری، ایستگاه تفکر، ایستگاه حس خوب، ایستگاه کودک، ایستگاه بازی و سرگرمی برای دختران به دنبال ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، فراهم ساختن بستر مناسب جهت تعامل و هم افزایی میان جوانان و نوجوانان، به کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی است.

رویداد مذکور از روز جمعه ۲۱ اردیبهشت تا روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و در روز دختر از ساعت ۹ تا ۲۰ در پل پیروزی واقع در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب برگزار می شود.

کد خبر 6100474 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آموزش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی
  • اسارت مظلوم‌ترین حوزه دفاع مقدس است
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • اشک‌های بامزه چمران در شورای شهر تهران
  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران