Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در آستانه هفته دفاع مقدس از تجلیل 30 هزار ایثارگر دوران دفاع مقدس این استان در هفته پیش رو به عنوان یکی از برنامه های هفته دفاع مقدس امسال نام برد.

سرهنگ حسن سلامی با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس و پاسداشت ارزش های دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، یاد آور ایثار، مقاومت و ایستادگی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ملت ایران خود یک‌ تاریخ است افزود: مردم استان سمنان از میامی تا گرمسار همه در لبیک به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره در صحنه های انقلاب حاضر بوده و هستند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه این استان بیشترین رزمنده را به نسبت جمعیت داشته خاطرنشان کرد: رزمندگان استان به نسبت جمعیت کشور ، رتبه های نخست حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را به خود اختصاص داده اند.

سرهنگ سلامی با اشاره به مشارکت بالای ایثارگران استان در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی گفت: رزمندگان استان سمنان در طی هشت سال دفاع مقدس در ۶۵ عملیات، حماسه‌ها آفریدند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس معتقد است که هفته دفاع مقدس ، صرفا گرامیداشت یک ‌مناسبت نیست ،  بلکه گرامیداشت یک فرهنگ است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اضافه کرد: امسال کارگروه‌های مختلف استانی و شهرستانی با همکاری بخش‌های مختلف ، قریب به ۵۰۰۰ برنامه در این هفته برگزار می‌کنند.

وی ضمن برشمردن برخی از برنامه های هفته دفاع مقدس افزود: تجلیل از ۳۰ هزار رزمنده و پیش کسوت دفاع مقدس ، یکی از برنامه های بزرگ و شاخص این هفته در استان سمنان است

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی هفته دفاع مقدس سمنان منطقه سمنان ارزش های دفاع مقدس هفته دفاع مقدس استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این پایگاه قرار که در ۲۵۰ متر مربع زیر بنا ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه این پایگاه سلامت بالغ بر ۳۴۴ مترمربع مساحت دارد، افزود: هدف از ساخت این مجموعه ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه این پایگاه هشت هزار و ۴۲۰ نفر را تحت پوشش خواهد داشت، بیان کرد: در این مرکز مراقب‌های سلامت و روان و واکسیناسیون ارائه خواهد شد.

قدس ضمن بیان اینکه در حال حاضر پایگاه سلامت مرحوم نصرت الله دانایی به مردم این ناحیه خدمات ارائه می‌کند، ابراز داشت: مراقب‌های مادران باردار، نوزادان، سالمندان و بیماران نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعاً ارتقای هر چه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی برای بهره‌مندی افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جدیت پیگیری و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این پایگاه باشیم.

کد خبر 6087666

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی