Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:19:51 GMT

دفاع مقدس ایستادگی به ملت ایران آموخت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۰۷۸۶

دفاع مقدس ایستادگی به ملت ایران آموخت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در آیین تجلیل از ۳۰۰ رزمنده دفاع مقدس شهرستان اظهار داشت: ایثارگران در جنگ سینه سپر کردید تا اسلام بماند.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: رزمندگان و ایثارگران عزت به ایران و ایرانی دادند، ایستادند تا آقای دنیا باشند ماندند تا ثابت کنند ایرانی می‌تواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توصیف نعمت بودن جنگ گفت: جنگ کسب تجربه بود ما کشوری بی‌تجربه بودیم که هر وقت کسی نعره‌ای کشید یک بخش از سرزمین را به او واگذار کردیم و تجربه نظامی نداشتیم. 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: جنگ نعمت شد تا ایستادگی کنیم و میدان آزمون‌های عملی بود.
 
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: جنگ برای ما شکوفایی استعدادها و اختراعات بود از تجربه جنگ موشک‌ها ساختیم نعمت اعتماد به جوانان بود.

وی با بیان اینکه دستیابی به پیشرفت‌های مدرن و توانایی‌هایی که هنوز برای برخی سوال است حاصل تجربه جنگ بود، ادامه داد:دفاع مقدس رشد خلاقیت و استقلال ملت ایران بود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر دفاع مقدس را تثبیت و صدور انقلاب خواند و گفت: دفاع مقدس این نعمت را داد که دوست و دشمن را بشناسیم کسانی که تظاهر به اسلام داشتند را شناختیم. 

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

منبع: فارس

کلیدواژه: نعمت جنگ دفاع مقدس رشادت رزمندگان صدور انقلاب دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام  فردا  یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم  پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس  از مسجد  حضرت امام جعفر صادق(ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر بخاک سپرده  می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود