Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@13:45:53 GMT

واکسیناسیون معلولان بسترگرا هنوز انجام نشده است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۰۹۰۵

واکسیناسیون معلولان بسترگرا هنوز انجام نشده است

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران با اشاره به واکسیناسیون معلولان بسترگرا در منزل گفت: به واسطه چالش‌هایی که دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران در انجام واکسیناسیون در منازل بواسطه اعزام تیم‌های تخصصی و تزریق واکسن داشتند، این کار هنوز محقق نشده این در حالیست که پیش از این اعلام کردیم با حضور  نماینده‌ای از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، بهزیستی تیمی متشکل از پزشک و پرستار برای واکسیناسیون آماده می‌کند، اما پاسخی هم در این خصوص دریافت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیداحمد خادم بیان کرد: درخصوص واکسیناسیون معلولان بسترگرا مکاتباتی انجام شد و اسامی معلولان بسترگرا نیز برای اعلام به دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران آماده است تا با رفع چالش‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران، واکسیناسیون در منازل با اعزام تیم‌های تخصصی محقق شود. هر ویال واکسن برای ۱۰ نفر مورد استفاده دارد اما باتوجه به پراکندگی معلولان در سطح شهر و اهمیت نگهداری واکسن در شرایط ویژه، واکسیناسیون کمی پیچیده و دشواراست.

وی افزود: بهزیستی استان تهران برای این موضوع به مدیران بهزیستی شهرستان نامه‌ای ارسال کرد تا با همکاری شبکه‌های بهداشت برای پوشش واکسیناسیون اقدام کنند و آن دسته از معلولانی که به طور کامل بسترگرا هستند را شناسایی و با هماهنگی شهرستان‌ها و مسئولین شبکه بهداشت واکسیناسیون آنها محقق شود.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان تهران با بیان اینکه هنوز معلولانی که در خانه نگهداری می‌شوند واکسن دریافت نکرده‌اند، اظهار کرد: ما پیش از این اعلام کردیم که با حضور نماینده ناظر از دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران ، تیم متشکل از پزشک و پرستار را آماده و در  واکسیناسیون همکاری کنیم اما پاسخی در این خصوص دریافت نشد.

خادم با بیان اینکه اگر باز هم دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران این فرصت را به ما بدهند، ما استقبال می‌کنیم و حاضر به آماده کردن تیم برای واکسیناسیون معلولان بسترگرا در منزل با نظارت آنها هستیم، گفت: اکنون مجدد برای واکسیناسیون معلولان بسترگرا در منزل با وزارت بهداشت مکاتبه شده است.

۴۷۲۳۳

کد خبر 1556855

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: واکسیناسیون معلولان ویروس کرونا بهزیستی دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، حسن عبدالله‌زاده در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز به مناسبت بزرگداشت روز معلم مراسم تجلیل از مربیان شاغل و بازنشسته بهورزی استان برگزار شد که زحمات بسیاری در حوزه سلامت به‌خصوص در مناطق محروم، کم برخوردار و صعب‌العبور داشتند و همه ما قدردان زحمات ۳۰ ساله این عزیزان هستیم و با افتخار دست این مربیان عزیز را در هفته بزرگداشت مقام معلم می‌بوسیم.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تقدیر به عمل آمد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۱۰۰ بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد شاغل هستند و حداقل ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضعیت ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

عبدالله زاده با تاکید بر اینکه ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن ماه سال آینده فارغ‌التحصیل می‌شوند و این افراد بلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری خواهند شد، گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در طی ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در سطح کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی جهت به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین گردد.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: این ۱۵۰ نیرویی که در آزمون بعدی جذب خواهند شد پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی به‌کارگیری می‌شوند.

دیگر خبرها

  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • واکسیناسیون ۱۲۰۰ نفر از متقاضیان حج تمتع خراسان شمالی انجام شد