Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، براساس گزارش شهروند خبرنگارمان از کیفیت نامطلوب آسفالت در منطقه سه شهرداری کرج و به ویژه برخی خیابان های آق تپه مطلع شدیم و موضوع را با صوفی، معاون عمران منطقه سه شهرداری کرج درمیان گذاشتیم.

صوفی گفت: ورود فاضلاب در قالب رواناب در خیابان باعث از بین رفتن آسفالت معابر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یکی از مشکلات منطقه ما ورود فاضلاب خانگی به خیابان است بنابراین از آبفا می خواهیم به این مهم رسیدگی کند و شبکه فاضلاب را در آق تپه گسترش دهد.

معاون عمران منطقه سه شهرداری کرج درخصوص تعریض خیابان چهارم غربی آق تپه، گفت: این خیابان از جمله خیابان هایی است که برای تملک و تعریض دردستور کار ما قرار گرفته است.

او افزود: چهار ملک این خیابان تملک شد اما مالک برخی املاک باید برای فروش با شهرداری تعامل کنند.

صوفی گفت: برخی اراضی مجهول المالکی وجود دارد که یا بایر هستند یا سایرین مشغول کشاورزی در آن شده اند.

شما مخاطبان می توانید گزارش ها و سوژه های خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به عنوان شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه shahrvandyjc @ برای ما ارسال کنید.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت ریزی شهروند خبرنگار مشکلات مردم آق تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: بامداد امروز پنجشنبه و بر اثر سانحه رانندگی در محدوده کمربندی شهر، پاکبانی ۳۳ ساله گرگانی جان خود را از دست داد.

احمدعلی سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: صبح امروز و بر اثر حادثه رانندگی در کمربندی در محدوده شهرک شهریار گرگان، یکی از نیرو‌های پاکبان شهرداری گرگان جان خود را از دست داد

وی گفت: بنا به گزارش واصله راننده خودرو سواری پژو پارس به سبب خواب آلودگی، کنترل خودرو را از دست داده و به بتن جدا کننده بخش کندرو و تندرو برخورد می‌کند.

سالاری افزود: در ادامه خودرو از محدوده فضای سبز عبور کرده و به شدت پاکبان گرگانی را مورد اصابت قرار می‌دهد که به علت شدت جراحت وارده در صحنه تصادف جان باخت.
وی گفت: این پاکبان گرگانی حدود ۱۰ سال سابقه اشتغال در شهرداری داشته و از خانواده ایثارگران بود که در ماه‌های گذشته با تبدیل وضعیت به نیروی رسمی شهرداری تبدیل شده بود.

معاون شهردار گرگان گفت: این پاکبان گرگانی دارای کاور شب‌رنگ مطلوب و مناسب بود که دارای دید مطلوب برای رانندگان بود.

وی ادامه داد: فرایند نظافت و رفت و روب خیابان‌ها و مناطق پر عرض مانند کمربندی صرفاً در روز انجام می‌شود و هیچ پاکبانی در شب در این مناطق فعالیت ندارد.

وی گفت: در دو سال گذشته هم شاهد فوت پاکبانان بوده‌ایم، اما آمار کشته شدگان نیرو‌های خدمات شهری بر اثر سانحه و تصادف رو به کاهش است.

رئیس پلیس راهور استان گلستان هم به خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۶ صبح در محور کمربندی یک دستگاه پژو پارس با پاکبان در حاشیه جاده برخورد که متاسفانه در دم فوت می‌کند.


سرهنگ عباس مهاجر بسطامی افزود: برابر بررسی کارشناسان علت حادثه، عدم توانایی راننده خودرو در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی بوده است.


وی از رانندگان خواست: در طول شبانه روز بیش از ۸ ساعت رانندگی نکنند، رانندگی زیاد باعث خستگی و خواب آلودگی و از بین رفتن تمرکز شده و چنین حوادث غیر قابل جبرانی را رقم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال