Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@15:01:58 GMT

جزئیات جدید تحقیقات از اسیر فلسطینی عملیات جلبوع

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۱۱۵۳

جزئیات جدید تحقیقات از اسیر فلسطینی عملیات جلبوع

وکیل «ایهم کممجی» یکی از شش اسیر عملیات فرار از زندان جلبوع که مجددا بازداشت شدند، جزئیات جدیدی را پیرامون تحقیقات مقامات صهیونیست از وی نقل کرد.

به گزارش مشرق به نقل از قدس نت، وکیل «ایهم کممجی» یکی از شش اسیر عملیات فرار از زندان جلبوع که مجدداً بازداشت شدند، جزئیات جدیدی را از تحقیقات رژیم صهیونیستی از وی نقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«منذر ابواحمد» در فایلی صوتی که تلویزیون رسمی فلسطین پس از تماس تلفنی وی با کممجی پخش کرد، گفت: کممجی امروز بهتر بود و کمی در ناحیه سینه و گردن درد داشت و رژیم اشغالگر اسرائیل وی را از مقادیر آب و غذای کافی محروم کرده است.

بیشتر بخوانید: روایت اسیر فلسطینی درباره فرار از دست صهیونیست‌ها

وی افزود: کممجی شروطی را برای آغاز تحقیقات تعیین کرده است و شهادت دشمن پیرامون اقدام قهرمانانه‌اش را رد می‌کند.

ابواحمد ادامه داد: نظامی اشغالگر که کممجی را بازداشت کرد به او گفت: تو قهرمان و پسر قهرمان هستی، تو شجاع و پسر شجاع هستی و آنچه با ما انجام دادی چیز کمی نیست. کممجی هم به او پاسخ داد: این شهادت از سوی دشمن انجام می‌شود و من به آن افتخار نمی‌کنم.

وکیل کممجی گفت: در یکی از مراحل تحقیق، کممجی به بازجوی رژیم اشغالگر گفت: من یک انسان محترم و شرافتمند هستم پس مطالبات من برای زندگی شرافتمندانه در بازداشت قبل از آغاز تحقیقات باید فراهم شود.

ابواحمد همچنین از کممجی نقل کرد که گفته است: من حین قدم زدن در کوچه‌های اردوگاه جنین به دلیل اینکه شنیدم اشغالگران قصد یورش به آن را دارند از این اردوگاه خارج شدم و تصمیم گرفتم برای حفظ سلامت ساکنان اردوگاه به جای دیگری که هنوز نمی‌دانستم بروم.

این اسیر فلسطینی در عین حال مراتب درود و سپاس خود را به پدر، برادران و خویشاوندان، دوستان و ملت فلسطین ابراز کرد.

گفتنی است که ایهم کممجی یکی از شش اسیر فلسطینی است که اخیراً موفق به فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع شدند و ضربه سختی به پیکره امنیتی رژیم صهیونیستی وارد کردند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان فلسطین رژیم صهیونیستی رژیم اشغالگر اسرائیل اسیر فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!

به گزارشهمشهری آنلاین، وی افزود: خجالت بکشید زیرا حملات نیروی هوایی منجر به کشته‌شدن ۷۰ اسیر مانند من شد. خجالت بکشید که هر چه پیشنهاد توافق به شما شد آن را نپذیرفتید. نمی‌خواهید به این کابوس پایان دهید.

وی خطاب به نتانیاهو و اعضای کابینه‌اش گفت: زمانی که شما به همراه خانواده‌هایتان وعده ناهار را می‌خورید به ما اسرا در جهنم و در زیر زمین فکر کنید که بدون آب، غذا، آفتاب و دارو ماندیم. به نتانیاهو و وزرا و کابینه‌اش که خون ما برایشان مهم نیست می‌گویم آنچه که از شما انتظار داریم را انجام دهید و فورا ما را به خانه بازگردانید، یا اینکه این امر برای شما دشوار شده است؟ زمان آن فرا رسیده است که کلیدها را تحویل داده و وزارتخانه‌ها را خالی کنید و در خانه هایتان بنشینید.

این اسیر تاکید کرد: یک مساله دیگری وجود دارد که مهم‌تر از همه است؛ پدر، مادر، لیبی و اورلی خیلی دوستتان دارم و دلم برایتان تنگ شده است و هر روز به شما فکر می‌کنم. برای خود نه ولی برای شما عید خوبی آرزو دارم.

کد خبر 847057 منبع: ایسنا برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟
  • دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده است
  • کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه