Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص سطح توانگری مالی بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۰، اعلام کرد که همچنان در سطح اول صنعت بیمه قرار دارد. بیمه پارسیان خدمات و طرح‌های ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است. بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه پارسیان از جمله بیمه‌نامه‌هایی است که با برنامه ریزی و سرمایه گذاری طولانی مدت می‌تواند، خاطری آسوده را ایجاد کند و کنار شما و حتی عزیزان شما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمه‌های عمر اندوخته ساز پارسیان می‌تواند علاوه بر سرمایه‌گذاری بلندمدت، برای بهره مندی از پوشش‌های بیمه‌ای متنوع، یک پیشنهاد خوب باشد.

گفتنی است بیمه پارسیـان در فعالیت بیمه گری خود همواره سعی در کسب درآمد، رشد فروش و توجه ویژه به مدیریت ریسک حرفه‌ای داشته تا همچنان به عنوان یک شرکت توانمند و حرفه‌ای در صنعت بیمه کشور جایگاه خود را حفظ و در رشد و ارتقاء آن و همچنین ارایه خدمات هرچه بهتر به بیمه گزاران خود حرکت نماید.

رسالت بیمه پارسیان، ایجاد سازمانی جهانی تراز، رقابت پذیر، متعهد نسبت به جامعه و پیشگام درارایه خدمات متمایز به اشخاص حقیقی وحقوقی برای پوشش انواع ریسک‌های بیمه‌ای و جبران خسارت‌ها و همچنین ارایه خدمات مشاوره در زمینه مدیریت ریسک و ایمنی (شناخت، ارزیابی، تجزیه، تحلیل و تفکیک ریسک) با رویکرد صدور صحیح‌ترین بیمه نامه‌ها جهت تامین و گسترش حداکثر پوشش بیمه‌ای همراه با کاهش هزینه‌های بیمه گزار می‌باشد.

خدمات ویژه بیمه پارسیان
شرایط بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه پارسیان بر گرفته از طرح UNIVERSAL LIFE بوده که ترکیبی از پوشش‌های بیمه‌ای به همراه سرمایه‌گذاری در بیمه‌نامه عمر می‌باشد. بیمه پارسیان برای شخص بیمه شده، خانواده و عزیزانش حمایت مالی و تامین آتیه افراد حتی برای زمانی که کنار آن‌ها نیست فراهم می‌نماید. این طرح از محبوبترین و کاملترین انواع بیمه عمر است که می‌توان پوشش‌ها و سرمایه گذاری نهایی شکل گرفته در این بیمه‌نامه را با کمک جدول ریاضی بیمه عمر بررسی کرد.

بیمه عمر و سرمایه گذاری (طرح ویژه خانواده)
در این بیمه‌نامه با پرداخت یک حق بیمه حداکثر تا ۴ نفر می‌توانند تحت پوشش این بیمه‌نامه قرار بگیرند. در صورت فوت بیمه شده اول قبل از بیمه شده دوم، ضمن پرداخت مبلغی به عنوان سرمایه فوت به ذینفعان این بیمه‌نامه، سایر بیمه شدگان از پرداخت ادامه حق بیمه معاف شده و تعهد پرداخت کل حق بیمه به شرکت بیمه پارسیان منتقل می‌شود؛ بنابراین علاوه بر انتخاب سرمایه فوت مجزا برای هریک از اعضای خانواده، اندوخته سرمایه‌گذاری نیز برای این بیمه‌نامه تشکیل می‌شود.

بیمه عمر و سرمایه گذاری (طرح ویژه کودکان)
برنامه ریزی برای آینده فرزندان از اولویت‌های هر پدر و مادری است بیمه عمر کودکان (بیمه عمر و سرمایه گذاری طرح کودکان پارسیان) یکی از بهترین برنامه ریزی‌هایی می‌باشد که می‌توانیم برای آن‌ها انجام دهیم. در بیمه عمر پارسیان از بدو تولد تا ۱۵ سالگی می‌توان از مزایای بیمه عمر و سرمایه‌گذاری پارسیان طرح کودکان استفاده نمود.

بیمه عمر و سرمایه گذاری (طرح مستمری پارسیان)
همانطور که گفته شد بیمه عمر و سرمایه‌گذاری پارسیان دارای اندوخته سرمایه‌گذاری و سرمایه فوت می‌باشد. در صورت نبود بیمه شده، مجموع هر دو مبلغ یاد شده و در صورت حیات بیمه شده، صرفا اندوخته سرمایه‌گذاری قابل پرداخت به ذینفعان بیمه‌نامه می‌باشد. نحوه پرداخت این سرمایه به انتخاب خود فرد ممکن است به صورت یکجا و یا به صورت مستمری انجام شود.

بیمه عمر مانده بدهکار پارسیان
طرح دیگر بیمه پارسیان برای جبران بازپرداخت وام از بانک و یا سایر موسسات مالی می‌باشد، اگر بیمه شده قبل از پایان مدت بازپرداخت وام فوت نماید، پرداخت مابقی اصل تعهدات وام از طریق این بیمه‌نامه جبران می‌شود. مدت این بیمه‌نامه بر اساس مدت بازپرداخت وام مشخص می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه بیمه پارسیان اقتصاد پول نیوز پول بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه نامه بیمه پارسیان بیمه شده بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدود شدن استفاده از سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه‌نامه چه اهمیتی دارد؟

بر اساس ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری شخص ثالث، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مکلف است از صدور هرگونه کارت و تخصیص اولیه سهمیه یا ادامه آن برای وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه خودداری کند.

پیش از این هم مجید مشعلچی قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی به باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود: بیمه مرکزی با همکاری ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، طرح یک‌به‌یک سازی کارت سوخت و بیمه نامه شخص ثالث را پیش می‌برند. طبق این طرح به ازای هر بیمه‌نامه شخص ثالث فعال وسیله نقلیه باید یک کارت سوخت وجود داشته باشد.

در همین راستا مهرماه سال گذشته بود که سید کاظم عزیزی معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: با محوریت ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و همکاری دستگاه‌های ذی ربط ازجمله بیمه مرکزی، فراجا و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در گام اول اجرای این ماده قانونی، بیش از ۲۰ هزار خودرو نفت گازسوز فاقد بیمه نامه که علی رغم گذشت بیش از یک سال از تاریخ انقضاء بیمه نامه همچنان فاقد بیمه بوده اند، در تیر ۱۴۰۲ شناسایی شدند.

سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود

به تازگی هم وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودرو‌های بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است در این نامه خاندوزی نوشت: ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مستمر همکاران آن وزارتخانه شاغل در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت در اجرایی نمودن مفاد ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و غیرفعال نمودن کارت سوخت خودرو‌های گازسوز فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث در فاز اول اجرای ماده قانونی یادشده، با توجه به نتایج مثبت حاصله از اجرای این ماده قانونی که منجر به افزایش پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف روزانه میلیون‌ها لیتر نفت و گاز شده است خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودرو‌های بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد تا در آینده شاهد تداوم اثرات مثبت اجرای این ماده قانونی باشیم.

استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود 

در ادامه هم روز گذشته مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد: با پیگیری‌های انجام شده توسط دستگاه‌های ذی‌ربط اطلاعات ۵ هزار و ۷۵۸ تاکسی فاقد بیمه شخص ثالت برای عدم استفاده از سهمیه سوخت به پالایش و پخش ارسال شده است همین طور اطلاعات ۹ هزار و ۱۱۵ وانت بار که بیمه‌نامه آنها از سال ۱۳۹۷ منقضی و دیگر تمدید نشده برای اجرای ماده ۴۸ توسط ستاد سوخت به پالایش و پخش ارسال شده است.

اما اهمیت اجرای این بند قانونی یعنی ماده ۴۸ بیمه اجباری شخص ثالث چه میزان است؟ در همین راستا قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی طرح یک به یک سازی را در جلوگیری از آسیب‌های ناشی از حوادث رانندگی و همچنین قاچاق سوخت، موثر دانست و اظهار کرد: در کل این طرح یک به یک سازی در حال انجام است تا مصرف سوخت ساماندهی و بتوانیم با این ابزار‌ها مقداری از ناترازی مصرف سوخت بکاهیم.

پیش از این هم علیرضا احمدی فینی سرپرست ستاد مدیریت سوخت حمل و نقل کشور مطرح کرده بود: ناترازی در حوزه انرژی کشور رخ داده است که باید در این بخش مدیریت سوخت انجام شود و این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است. ستاد مدیریت سوخت حمل ونقل کشور ماده ۴۸ بیمه شخص ثالث را پیگیری کرده است و برای ناوگانی که بیمه شخص ثالث نداشته باشند کارت سوخت صادر نمی‌کند.

او همچنین تاکید کرد: با این اجرای ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالت علاوه بر اینکه ناترازی انرژی اصلاح می‌شود ضریب نفوذ بیمه شخص ثالث نیز افزایش می‌یابد.

در ادامه هم مینا صادقی کارشناس حوزه بیمه به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بیمه شخص ثالث، مهم‌ترین بیمه برای وسایل نقلیه بوده و خرید آن بر اساس قانون، اجباری است. به همین دلیل ماده ۴۸ قانون برای افرادی که بیمه شخص ثالث ندارند، یا نسبت به انجام آن کوتاهی می‌کنند، وضع شده است. 

او افزود: بیمه شخص ثالث در زمان‌های تصادفات به کمک افراد می‌آید و بخشی از بار تصادفات را کاهش می‌دهد پس داشتن بیمه نامه شخص ثالث ضروری است که باید به آن توجه داشت و این قانون بر این اساس بوده تا علاوه به کمک به رانندگان به افزایش ضریب نفوذ بیمه هم کمک کند.

گقتنی است، صاحبان خودروهای فاقد بیمه که استفاده از سهمیه سوخت آنها بر اساس اجرای قانون محدود شده به منظور فعال شدن مجدد کارت هوشمند سوخت خود لازم است بیمه نامه شخص ثالث خود را تمدید کرده و سپس به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ سراسر کشور مراجعه و آن را ثبت کنند همچنین مطابق ماده قانونی، درخواست صدور کارت هوشمند سوخت در دفاتر پلیس +۱۰ منوط به احراز بیمه نامه شخص ثالث است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • دریافت بیمه مسافرتی چه ضرورتی دارد؟
  • بیمه‌ دیگر در عوارضی آزادراه‌ ها نمی‌ماند
  • پیام تشکر بابت تبریک روز معلم
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • محدود شدن استفاده از سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه‌نامه چه اهمیتی دارد؟