Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:52:08 GMT

آتلیه اختصاصی پرسپولیس در حاشیه تمرین (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۱۲۵۹

اولین تمرین پرسپولیس پس از صعود به یک چهارم نهایی، با ثبت عکسهای یادگاری متعددی همراه بود.

به گزارش "ورزش سه"، یک پرسپولیس دیگر و دوباره ماموریت همیشگی؛ قهرمانی لیگ و چنگ اندازی به کسب عنوان در لیگ قهرمانان آسیا. در سالهای اخیر این دو ماموریت اغلب با موفقیت همراه بوده و شاگردان برانکو، کالدرون و یحیی، سیری‌ناپذیر به سمت موفقیت حرکت کرده‌اند اما حالا با چالش‌هایی مواجه خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این عکس یادگاری که بازیکنان زرشکی پوش با کادرفنی سفید پوش آن را خلق کرده‌اند، جای خالی بازیکنانی دیده می‌شود که حضورشان می‌توانست اوضاع برای تیم بهتر کند. درست نظیر سال گذشته که وقتی تیم یحیی به استقبال مسابقات آسیایی می‌رفت، مهره‌هایی نظیر علی علیپور، مهدی ترابی و... جایشان دیده می‌شد و وقتی برگشت، خبری از شجاع خلیل‌زاده نبود.

 

 

اما با این حال آنچه در پرسپولیس دیده می‌شود نظم و انضباطی است که کادرفنی در استمرار آن نقشی پررنگ داشته است. اینکه در تمام جلسات تمرینی کمتر بازیکنی غایب می‌شود و حتی کسی مثل مهدی ترابی برای مراسم سوگواری پدر بزرگش تنها یک روز مرخصی می‌گیرد و مجبور می‌شود به سرعت راهی تهران شود.

 

پرسپولیس جدیدی که بعد از برانکو به وجود آمده و در خود مهره‌هایی چون رضا اسدی، حامد لک، میلاد سرلک، سعید آقایی و... را دارد به همان اندازه تلاشگر و البته به همان میزان موفق بوده و حالا سه پیروزی تا بزرگترین قهرمانی تاریخ باشگاه فاصله دارد. جامی که این اسکواد را در تاریخ باشگاه ماندگار خواهد کرد.

 

شاید هواداران پرسپولیس انتظار داشتند که در ترکیب تیمش مهدی عبدی تنها مهره اضافه شده از آکادمی نباشد اما با جدایی سعید حسین پور، انتقال احسان حسینی و... او به تنهایی باید پرچم تیمهای پایه را بالا نگه دارد؛ در کنار بازیکنان جدید که قرمزها برای ادامه این مسیر به درخشش آنها دل بسته‌اند.

 

 

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته تمرین تیم پرسپولیس با یک اتفاق عجیب همراه بود؛ جایی که دروازه‌بان جدید و جوان سرخپوشان با مدافع قطری این تیم کری‌خوانی جالبی داشت و در نهایت این موضوع به یک مصدومیت سخت و دردناک برای محمد گندمی انجامید.

در این تمرین محمد گندمی بارها با عبدالکریم حسن کری‌خوانی داشت و در نهایت او را به یک ضیافت پنالتی دعوت کرد و مدعی شد که می‌تواند شوت مرد سال آسیا را مهار کند، چالشی که از سوی عبدالکریم پذیرفته شد.

البته همه چیز در حد شوخی و خنده بود و عبدالکریم هم که به قدرت ضربات خود ایمان داشت، به محمد گندمی جوان گفت که شوت خود را به وسط دروازه خواهد زد و اگر او بتواند توپ را مهار کند، برنده این چالش است.

محمد گندمی بازیکن جدید تیم بزرگسالان پرسپولیس است که به سهمیه جوانان این تیم اضافه شده تا در دوره مصدومیت علیرضا بیرانوند، این تیم همچنان سه دروازه‌بان را در تمرین خود داشته باشد.

همچنین او یکی از بازیکنان بااستعداد آکادمی پرسپولیس است که حتی از سوی حسین عبدی هم به تیم جوانان دعوت شده اما این تمرین باعث شد تا او فعلا از فوتبال دور باشد.

در صحنه پنالتی، عبدالکریم با یک شوت هولناک وسط دروازه را هدف گرفت و محمد گندمی که قصد مهار توپ را داشت، با مصدومیت سخت مواجه شد. به نظر قدرت شوت عبدالکریم به حدی زیاد بوده که باعث شده تا هر دو دست گندمی از ناحیه مچ برگردد و دچار شکستگی شدیدی شود.

این در حالی است که با این شکستگی، محمد گندمی برای حدود سه ماه از میادین دور خواهد بود و به عبارتی فصل برایش همینجا به پایان رسیده و باید از اواسط تابستان آماده بازگشت به زمین شود.

البته مدافع قطری پرسپولیس از اتفاق پیش آمده برای گندمی به شدت ناراحت بوده و جویای احوال این دروازه بان جوان شده است.

دیگر خبرها

  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان