Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی اصغر زاداکبری روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی هفته دفاع مقدس امسال، یکهزار و ۱۵۳ برنامه ورزشی در گیلان برگزار می شود که یکی از مهمترین این برنامه ها، تجلیل از پنج ورزشکار المپیکی و سه ورزشکار پارالمپیکی گیلان است.

وی افزود: از جمله برنامه های ورزشی هفته دفاع مقدس ، ۱۷ برنامه استانی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ، ۶۹ مسابقه شهرستانی و ۸۵ مسابقه در حوزه های پایگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت تربیت بدنی سپاه قدس گیلان ادامه داد: برگزاری مسابقه تیراندازی بین اعضای شورای اسلامی شهرستان رشت در ۲ بخش تفنگ و تپانچه بادی، از دیگر برنامه های ورزشی سپاه قدس گیلان در هفته دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: همچنین برگزاری رقابت های کونگ فو، کاراته ، مچ اندازی ، کوهنوردی ، بسکتبال ، دوومیدانی و تیراندازی نیز، از دیگر مسابقات ورزشی است که در هفته دفاع مقدس و توسط تربیت بدنی سپاه قدس گیلان انجام خواهد شد.

زاداکبری اضافه کرد: علاوه بر برگزاری این تعداد مسابقه و برنامه های متنوع ورزشی، تیم کیک بوکسینگ باشگاه مقاومت گیلان نیز، به رقابت های قهرمانی کشور در  تهران ، اعزام خواهد شد.

آرمین هادی پور در رشته تکواندو، سارا بهمنیار در رشته کاراته ، محمد رهبری در رشته شمشیربازی ، علی آقامیرزایی و نازنین ملایی در رشته قایقرانی،  ورزشکاران گیلانی حاضر در مسابقات المپیک توکیو بودند.

همچنین میثم علیپور در رشته والیبال نشسته ، مهدی پوررهنما در رشته پاراتکواندو و سامان رضی در رشته وزنه برداری قدرتی ورزشکاران گیلانی حاضر در مسابقات پارالمپیک بودند که سرانجام میثم علیپور به همراه تیم ملی والیبال نشسته ایران مقام قهرمانی و مدال طلا، مهدی پوررهنما مدال نقره پاراتکواندو و  سامان رضی مدال برنز مسابقات وزنه برداری قدرتی پارالمپیک توکیو را کسب کردند.   

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی المپیک توکیو گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی المپیک توکیو رشت فدراسیون های ورزشی المپیک توکیو گیلان هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ هفته فرهنگی شهرستان زرندیه با ۶۴ عنوان برنامه‌ مختلف فرهنگی و اجتماعی از ۱۰ اردیبهشت تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه در سال گذشته برای اولین بار در این روز برگزار شد که مورد استقبال مردم این شهرستان واقع شد.

برای برگزاری این هفته برنامه‎های متنوعی من جمله یادواره شهدای شهرستان، جشن بزرگ قرآنی، عطرافشانی و گلباران مزار شهداء، تجلیل از مفاخر و بزرگان اقشار مختلف جامعه، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، دیدار با اصحاب فرهنگ وهنر، برگزاری یادواره خانگی شهداء، برگزار مسابقات مختلف ورزشی، تقدیر از معلمان شهرستان، تقدیر از کارگران شهرستان، تجلیل از بسیجیان شهرستان، تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم می‌توان اشاره کرد.

همچنین به کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اسم گذاری معابر و میادین به اسم روز شهرستان، جشن بزرگ کودک و خانواده، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، تقدیر از بانوان فعال فرهنگی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مجالس تعزیه خوانی، راه اندازی دسته‌های عزاداری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، همایش بادبادک‌ها، برگزاری مسابقات نقاشی، عکاسی و انشاء با موضوع من زرندیه را دوست دارم، برگزاری ورزش صبحگاهی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت، برگزاری همایش دوچرخه سواری، چاپ پوستر و تقویم روز شهرستان می‌توان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود