Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد و فراهم کردن زمینه مناسب برای پیشرفت علمی و تحصیلی آنان، گفت: امسال هم‌زمان با فرارسیدن بهار علم و دانش حدود هفت هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد با ورود به مدرسه سال جدید تحصیلی خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین ۷۵۰ دانشجوی تحت حمایت در مقاطع مختلف کاردانی، کاردانی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های مختلف سطح استان به تحصیل می‌پردازند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: این نهاد در تلاش است هیچ دانش‌آموزی به علت مشکلات مالی و اقتصادی از تحصیل بازنماند و باعزت و احترام در کنار سایر دانش آموزان به کسب علم و دانش بپردازد و دغدغه‌ای جز تحصیل نداشته باشد.

او ادامه داد: مردم نوع‌دوست و نیکوکار استان نقش مؤثر و ارزنده‌ای در یاری دانش آموزان بی‌بضاعت و مستمند دارند و مشارکت آنان در تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است.

شجاعان با بیان اینکه این نهاد هرساله در آستانه سال جدید تحصیلی با برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها، فرصتی مناسب را برای مهرورزی خیران خیراندیش فراهم می‌کند، افزود: امسال نیز رویداد ملی شور عاطفه‌ها از بیستم شهریورماه هم‌زمان با سراسر کشور آغازشده است و تا یازدهم مهرماه برای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند ادامه دارد.

او بابیان اینکه در روز چهارشنبه هفتم مهرماه مراسم نمادین شور عاطفه‌ها دریکی از مدارس منتخب شهرستان یزد برگزار می‌شود، یادآور شد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری# ۰۳۵۸۸۷۷ تلفن همراه برای دریافت کمک‌های نقدی به‌صورت غیرحضوری در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی جشن عاطفه ها دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدام کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، گفت: کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدجواد ایروانی، شب گذشته در مراسم افتتاح زائرسرای شماره 2 کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد، گفت: کمیته امدادامام خمینی ره بدون شک یکی از بزرگترین نهادهای خیریه‌ مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهادهای دیگر متمایز می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد نشان‌دهنده نیات خیر و ظرفیت‌های دولتی است که در جهت توانمندسازی محرومان بسیج شده است.

ایروانی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، تاکید کرد: این روش‌ها و سازو کارها بسیار ارزشمند و باید الگوگیری شود.

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه گسترش عدالت، ذات جمهوری اسلامی است، افزود: ایجاد صندوق امداد ولایت با یک طهارت مالی بالا، تاسیس صندوق ضمانت اشتغال، جذب گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان و ایجاد راهبران شغلی از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد نزد مردم سرمایه اجتماعی بالایی دارد و یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور، ایجاد کسب و کارهای کوچک و عرضه محصولات تولیدی و زنجیره‌سازی کسب و کارهای آنهاست.

ایروانی خاطر نشان کرد : امیدواریم با فراهم کردن زمینه اشتغال، چرخه فقر را در کشور بشکنیم و با کمک مردم، دولت و سایر نهادها، خدمات بیشتری به این جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • آغاز رقابت ۲۱۰۰۰ دانش‌آموز اردبیلی در کنکور سراسری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری