Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شهر فرودگاهی امام از استقرار بازرس ویژه وزیر وزارت راه و شهرسازی برای تشدید نظارت بر پرواز‌های اربعین در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) حسین مذنب سرپرست اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه وشهر سازی با دستور وزیر راه و شهرسازی از ساعت ۲۳ شب گذشته ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ در راستای نظارت بر پرواز‌های اربعین در فرودگاه امام (ره) مستقر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بررسی تخلفات شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌ها در خصوص نرخ بلیط و فروختن بلیط یکسره و عدم ارائه سرویس و خدمات مناسب زیر ذره بین بازرس ویژه وزیر راه شهر سازی قرار دارد.

بازرس ویژه وزیر راه ماموریتت برخورد جدی با متخلفین و رفع مشکلات زائران اربعین و گزارش به مقام عالی وزارت اعلام کرده است. بر این اساس در بازدید انجام شده طی بامداد گذشته به همراه مدیران کل شهرفرودگاهی و ۴ نفر بازرس وزارت راه و شهرسازی، ضمن گفتگو با مسافران نسبت به رفع مشکلات دستورات لازم را صادر و تیم بازرسی گزارش دقیقی از عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌ها جهت استحضار مقام عالی وزارت تهیه کرده است.

شب گذشته وزیر راه و شهرسازی در توئیتی به شرح زیر رفاه و آسایش ائران اربعین را خط قرمز خود اعلام کرده بود؛

«رفاه و آرامش زائران اربعین خط قرمز ماست. به معاون حمل و نقل، رئیس سازمان هواپیمایی -سرپرست- و تمام مسئولیت ذی ربط دستور دادم با هرگونه گران‌فروشی بلیت اربعین برخورد کنند. شخصا گزارشات را پیگیری و بازرس ویژه‌ای در فرودگاه‌ها مستقر کرده ام و از فردا نظارت میدانی در دفاتر فروش نیز ایجاد خواهد شد.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پروازهای اربعین نظارت بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز

ایسنا/خراسان شمالی مدیر فرودگاه شهدای بجنورد از آغاز برقراری پروازهای فوق العاده این فرودگاه در هفته جاری از امروز خبر داد.

محمدابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قرار است پنج پرواز طی هفته جاری از تهران به بجنورد و همچنین بجنورد به تهران برقرار شود که این اقدام با پرواز هواپیمای ATR۷۲ ایران ایر از تهران به مقصد بجنورد و نشستن آن در فرودگاه بجنورد آغاز شد.

وی تاکید کرد: این پروازها قرار است در چهار روز شنبه، یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه با هواپیمای ATR۷۲ ساعت ۶:۳۰ دقیقه از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۹ از بجنورد به مقصد تهران پرواز داشته باشد.

وی ادامه داد: پرواز روز چهارشنبه نیز قرار است ساعت ۱۴ از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۱۶ از بجنورد به مقصد تهران با هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار شود.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد با بیان اینکه این پروازها با پیگیری های بسیار و مشارکت بخش خصوصی برقرار شده است، افزود: یکی از مشکلات این استان، عدم مشارکت سرمایه گذاران در برقراری پروازها است و اکنون که کشور به لحاظ تعداد ناوگان در محدودیت قرار دارد، حضور سرمایه گذاران می تواند شرکت های هواپیمایی را مجاب به برقراری پروازهای بیشتر کند.

به گفته قدمگاهی، پروازهای روزهای سه‌شنبه و جمعه که جزو برنامه مستمر پروازی این فرودگاه است نیز برقرار بوده و آن ها نیز توسط ایران ایر انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین