Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: برخی از اسناد برای نخستین بار است که در این نمایشگاه عرضه شده و نقش مقام معظم رهبری در بازه‌های زمانی مختلف انقلاب و جنگ بیان می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار بهمن کارگر - رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت و افتتاح نمایشگاه در لباس سربازی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس طی سخنانی، اظهار داشت: عزیزانی که امروز حضور دارند جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، خانواده شهدا و فعالان حوزه فرهنگی و هنری و ادبی در حوزه دفاع مقدس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وظیفه خود می‌دانیم که آن دوران زرین را در چهل و یکمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنده نگه داریم. ما در هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالهای گذشته تاکنون ۷۳۰ جلسه تشکیل داده‌ایم که یکی از نتایج آن احداث موزه‌های دفاع مقدس است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر ۲۴ موزه دفاع مقدس در سراسر کشور داریم. حاج قاسم سلیمانی نخستین موزه دفاع مقدس را در کرمان ساخت. چندین موزه دیگر تا پایان سال ۱۴۰۴ احداث خواهد شد. ۵۸ یادمان دفاع مقدس تاکنون به ثبت رسیده است. در حوزه راهیان نور درسال ۹۷ بیش از هفت میلیون نفر در سفرهای راهیان نور شرکت کردند که ۸۰ درصد آنها جوانان هستند. همچنین سند ملی راهیان نور به تصویب رسیده است.

سردار کارگر بیان کرد: خوشبختانه به لطف نیروی انتظامی در سال ۹۷ و ۹۸ هیچ تلفات جاده‌ای در حوزه راهیان نور نداشته‌ایم. امسال ۴۷۷ ستاد و کمیته برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس داریم. از یک میلیون نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل خواهیم کرد. بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب رونمایی می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به نمایشگاه در لباس سربازی، گفت: برخی از اسناد برای نخستین بار است که در این نمایشگاه عرضه می‌شود و نقش مقام معظم رهبری در بازه‌های زمانی مختلف انقلاب و جنگ تحمیلی در آن بیان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی سردار بهمن کارگر دفاع مقدس رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عصر روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ ماه نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی، نگارگری، خوشنویسی گرافیک و هنر‌های ایرانی اسلامی به مناسبت بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی، شاعر نامدار ایرانی افتتاح شد.

در این نمایشگاه که با حضور هنرمندان و هنردوستان افتتاح شد، بیش از ۱۸۰ اثر ارائه شده است.



محمدخراسانی‌زاده مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی مذهبی مدیر عامل سازمان زیباسازی، محمد زرویی نصرآباد سرپرست مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری و تنی چند از مدیران شهری و اساتید به نام هنری و خوشنویسی در افتتاحیه شرکت کرده و نظاره‌گر آثار بی‌بدیل هنری در ستایش استاد سخن سعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز