Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پورابراهیمی مسئول مجمع غرب مهد قرآن استان تهران در گزارش عملکرد ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ این مرکز از تشکیل کلاس‌های آموزش جامع شامل حفظ قرآن کریم، مفاهیم، تفسیر، تجوید، احکام، اعتقادات و کلاس‌های فرهنگی جهت ۸۰ نفر از قرآن آموزان مقاطع سنی ابتدایی، راهنمایی و بزرگسالان خبر داد. به گفته وی کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و غیر حضوری (آنلاین) در طول نیمه اول سال برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون حفظ قرآن و سایر رشته‌های آموزشی به صورت آنلاین پس از اتمام دوره‌ها برگزار شده که گواهینامه قبول شدگان حفظ قرآن از سوی دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن صادر شده است.

مجمع غرب مهد قرآن استان تهران علاوه بر فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی با حمایت خیرین، اساتید و مربیان در امر کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های کم درآمد و نیازمند، اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

همچنین طی نیمه اول سال ۱۴۰۰ توضیع بیش از ۶۰ بسته غذایی و ارزاق بین این خانواده‌ها و همچنین با آغاز سال تحصیلی جدید جهت خرید لوازم التحریر کمک نقدی به ۵۱ دانش آموز کم برخوردار بالغ بر یکصد و پنجاه میلیارد ریال اهدا شده است.

کد خبر 5309831

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن کریم قرآن فعالیت های قرآنی مهد قرآن اربعین 1400 فعالیت های قرآنی قرآن اربعین حسینی قرآن کریم حسینی کربلا سازمان تبلیغات اسلامی عاشورا معرفی کتاب قران عراق خبرگزاری مهر معاویه مهد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند

ایسنا/هرمزگان رییس پلیس راهور کیش یکی از راه‌های تقویت فرهنگ ترافیک و کاهش حوادث توسط راکبین موتورهای شارژی در کیش را ارتقاء دانش افراد در حوزه فرهنگ ترافیک عنوان کرد.

سرهنگ مهدی توانگر امروز (هشتم اردیبهشت ماه) با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود : راکبین کلیه موتورهای شارژی توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی در ساعت ۸ صبح روزهای پنجشنبه در سینما لبخند هستند.

وی افزود: برابر تماس‌های مکرر مردمی با سامانه ۱۲۰ و اهمیت حفظ برند فرهنگ ترافیک کیش، موتورهای شارژی فاقد پلاک، موتور راکبین فاقد کلاه ایمنی و دارای تخلفات ترافیکی توقیف خواهند شد.

رئیس پلیس راهور کیش تاکید کرد: با احترام به حقوق دیگران، رعایت قوانین فردی و اجتماعی برای حفظ آرامش و امنیت اجتماعی در جزیره کیش تلاش کنیم به نحوی که شاهد برخورد و توقیف با هیچ دستگاه موتور شارژی نباشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس