Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی علی آباد کتول از قتل پیرمرد ۸۱ ساله در شهر سنگدوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از علی آباد کتول؛ سرهنگ الیاس تاریکه از آغاز تحقیقات پلیسی در خصوص شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قتل پیرمرد ۸۱ ساله در سر چاه کشاورزی در شهر سنگدوین خبر داد.

سرهنگ الیاس تازیکه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد در سرچاه کشاورزی در شهر سنگدوین بلافاصله ماموران انتظامی و قضایی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد جسد متعلق به مردی ۸۱ ساله بوده که با ضربات شئ نوک تیزی به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول اظهار نظر درخصوص علت و انگیزه وقوع قتل را منوط به تحقیقات تکمیلی پلیس دانست و گفت: تلاش درخصوص شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قتل به طور ویژه در دستور کار قرار داد.

سرهنگ تازیکه با تاکید بر اینکه شهروندان به شایعات و اخبار کذب درفضای مجازی توجه نکنند، از آنان خواست اخبار موثق را از خبرگزاری ها و رسانه های رسمی پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان ۸۱ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گازگرفتگی فردی در بلوار رسالت مشهد، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.   سرهنگ محمد چراغ افزود: با حضور ماموران کلانتری مهرگان در محل و بررسی‌های اولیه، مشخص شد مردی ۵۲ ساله که به تنهایی در خانه زندگی می‌کرده، به علت نشت گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده است.   وی با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی از شهروندان خواست در استفاده از سیستم‌های گرمایشی، اصول ایمنی را مورد توجه قرار دهند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

دیگر خبرها

  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • کشف کالای قاچاق در مروست