Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان سنجش گفت: ظرفیت پذیرش در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۲۱ هزار نفر بود که با اعلام نتایج نهایی تنها ۴۴ هزار نفر در این دوره پذیرفته شدند.

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو بیان کرد: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی پذیرش با آزمون و همچنین رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ روز گذشته در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ظرفیت پذیرش در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در بخش با آزمون و بدون آزمون در مجموع ۲۲۱ هزار و ۲۹۸ نفر بود.

زرین آمیزی یادآور شد: در مجموع تعداد ۵۹ هزار و ۸۱۱ نفر نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در رشته‌های با آزمون و بدون آزمون ثبت نام و انتخاب رشته کرده بودند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: با اعلام نتایج نهایی پذیرش در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ تعداد ۴۴ هزار و ۸۷۰ نفر قبول شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فاطمه زرین آمیزی سازمان سنجش ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد ثبت نام از روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

همچنین لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام داوطلب تهیه و تا زمان اعلام نتایج حفظ شود.

کد خبر 6086639

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود