Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزئیات نحوه برگزاری آزمون اختصاصی (مصاحبه مجازی) دوره کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ واحد‌های ارس، کیش و امارات دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جزئیات نحوه برگزاری آزمون اختصاصی (مصاحبه مجازی) دوره کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ واحد‌های ارس، کیش و امارات دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کلیه ثبت‌نام کنندگان آزمون اختصاصی دوره کارشناسی ارشد واحد‌های ارس، کیش و امارات جهت دریافت برگه اطلاعات به منظور ورود به جلسه مصاحبه مجازی دوره کارشناسی ارشد می‌توانند از ساعت ۱۰ امروز سه شنبه ۳۰ شهریورماه به آدرس http://azmoon.org مراجعه کنند.

داوطلبان لازم است ضمن دریافت نرم افزار‌های مورد نیاز به منظور شرکت در مصاحبه مجازی از طریق سامانه فوق نسبت به نصب آن‌ها اقدام کنند. راهنمای نحوه شرکت در مصاحبه از طریق همین سامانه قابل دریافت خواهد بود.

تاریخ و زمان مصاحبه مجازی هر داوطلب در برگه اطلاعات ورود به جلسه مصاحبه مجازی درج شده و داوطلبان لازم است حداقل ۳۰ دقیقه قبل از زمان مندرج در برگه با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور خود به سامانه مصاحبه وارد شوند.

ضمناً به منظور شرکت در مصاحبه مجازی وجود دوربین (webcam) بر روی کامپیوتر و همچنین روشن بودن آن به همراه میکروفون در طول زمان مصاحبه الزامی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد مصاحبه دوره کارشناسی ارشد مصاحبه مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین