Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت فدراسیون فوتبال لیتوانی از ایران و آرژانتین به عنوان تیم‌هایی که مدعی حضور در مراحل پایانی جام جهانی فوتسال هستند یاد کرد. به گزارش ایسنا، سایت فدراسیون فوتبال لیتوانی با تمجید از عملکرد دو تیم ایران و آرژانتین در مرحله گروهی پیش بینی کرد این دو تیم تا مراحل پایانی رقابت ها پیش می روند.

این سایت در تحلیل بازی این دو تیم با یکدیگر نوشت: آرژانتینی‌های مدافع عنوان قهرمانی جهان  یک رقیب شایسته به نام تیم ملی ایران داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به احتمال زیاد تماشاگران شاهد صعود این دو تیم به مراحل پایانی مسابقات خواهند بود. در این دوئل ، همه اتفاقات در نیمه دوم رخ داد. آرژانتینی ها ابتدا با دو گل برتری را به دست آوردند ، اما خیلی زود ایران اختلاف را کم کرد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی فوتسال جام جهانی فوتسال مراحل پایانی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم