Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@10:44:21 GMT

پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در کردستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۲۴۵۶

پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در کردستان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ذبیح الله مالکی روز سه شنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کردستان برگزار شد اظهار کرد: امسال ایام هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی تقارن پیدا کرده و ما چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی می‌داریم.

وی افزود: همایش تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس امروز به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و در این راستا در استان کردستان ۱۱ ستاد تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مالکی اعلام کرد: به دلیل شرایط کرونایی هر ستاد به صورت نمادین از ۴۱ نفر پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می‌کند و از سایر پیشکسوتان دفاع مقدس توسط کانون‌های وابسته به ادارات و نیروهای مسلح نیز تجلیل می‌شود.

استاندار کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: ایام هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت‌های جوانان انقلابی ایران است که با تمام توان در برابر دشمنان ایستادند.

بهمن مرادنیا افزود: در مقابل خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان وظیفه خطیری داریم و گرامیداشت رشادت‌های این عزیزان را وظیفه همیشگی خود می‌دانیم.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در مورد رشادت‌های دوران دفاع مقدس سخنان زیادی گفته شده است اما کسی نمی‌تواند شور و احوال رزمندگان را در آن دوران بیان کند.

مرادنیا تصریح کرد: خدمت به مردم خواسته شهدا و امام شهداست و امیدواریم خداوند متعال این توان را به ما بدهد تا گوشه‌ای از رشادت‌های شهدا و ایثارگران را در مسیر خدمت به مردم جبران کنیم.

در ادامه این مراسم نیز به صورت نمادین از ۴۱ پیشکسوت دفاع مقدس در استان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5309933

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس سنندج بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا آمار کرونا اربعین 1400 بوشهر خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان اردبیل مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان

در این مراسم از مدیران کل و معاونان سابق اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: افتخارات امروز نظام تعلیم و تربیت استان در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران و معلمان در دوران مختلف است.

سعادتی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت رسالت پیامبران است بر توجه به مفهوم استاد و شاگردی در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد.

وی تحول و موفقیت آموزش و پرورش را در گرو مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش در کانون توجه همه نخبگان، مسئولان و نهاد‌های عمومی و دولتی است و این مجموعه بدون جلب مشارکت آحاد جامعه موفق نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه