Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@16:23:42 GMT

واکسیناسیون 18 ساله‌ها در کردستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۲۵۱۵

واکسیناسیون 18 ساله‌ها در کردستان آغاز شد

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از انجام واکسیناسیون کرونا برای متولدین 1382 در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  دکتر ابراهیم قادری اظهار کرد: سامانه ثبت نام salamat.gov.ir برای رده سنی ۱۸ سال به بالا در استان( متولدین ۱۳۸۲) فعال است.

وی از کاهش سن ثبت‌نام برای تزریق واکسن در سامانه نوبت‌دهی salamat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir خبر داد و گفت: همواره افراد طبق گروه‌های سنی ۱۸ سال به بالا می‌توانند به سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون مراجعه و زمان و محل دریافت واکسن را انتخاب نمایند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طبق مطالعات صورت گرفته بر روی افراد زیر ۱۸ سال در دیگر کشورها و انتشار نتایج آن، تزریق واکسن سینوفارم برای این رده سنی مجاز اعلام شده است.

دکتر قادری با اشاره به اهمیت تزریق واکسن کرونا با توجه به فرارسیدن پاییز و فصول سرد سال تصریح کرد: هم اکنون به میزان کافی واکسن در اختیار داریم و همه‌گروه‌های سنی واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به مراکز تجمیعی نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برای ثبت‌نام جهت انجام واکسن کرونا نیاز به داشتن پرونده بهداشتی نیست، اضافه کرد: از شهروندان فهیم صمیمانه تقاضا می‌شود برای جلوگیری از ازدحام، معطلی و احتمال انتقال بیماری، قبل از مراجعه به مراکز واکسیناسیون از سامانه نوبت بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان مدارس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برابر هشدارهای سازمان هواشناسی از تاریخ سه‌شنبه 1403/02/11 تا پایان روز پنج‌شنبه 1403/02/13 سامانه بارشی کشور را درگیر رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید که در برخی نقاط گردوخاک خواهد کرد.

این سامانه ار روز سه‌شنبه 1403/02/11 نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب کردستان را در بر خواهد گرفت.

در ادامه نیز روز چهارشنبه 1403/02/12 استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و نیمه غربی استانهای فارس، کردستان و لرستان تحت پوشش این سامانه قرار خواهند گرفت.

و در روز پنج‌شنبه 1403/02/13 استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان متاثر از این سامانه خواند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور