Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل الهی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در خصوص موضوع انتقال شهرک خودرو اظهار داشت: بحث خودرو یکی از مشکلات شهر تبریز بوده و یکی از مشاغلی که بر روی امنیت روانی مردم تاثیر گذار بوده موضوع نمایشگاه های خودرو و اصناف همگن است 

وی افزود: هدف از ایجاد شهرک خودرو انتقال هرچه سریعتر به این شهرک بوده اما با وجود پیگیری های چند سال اخیر این کار محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی ادامه داد: دخالت افراد غیرمرتبط در معاملات شهرک خودرو و ایجاد قیمت های کاذب منجر به این شده تا افراد مرتبط نتوانند اقدام به خرید ملک در این شهرک کنند.
خلیل الهی خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع تنها افراد مرتبط با صنعت خودرو مجاز به حضور در این شهرک بوده و انجام معاملات توسط افراد غیرمرتبط ممنوع شود.
وی در خصوص تامین زیرساخت های شهرک خودرو، بیان کرد: وعده هایی در خصوص تامین زیر ساخت های این شهرک داده شده بود که تا به امروز عملی نشده است و باید این موضوع هرچه سریع‌تر بررسی و محقق شود.

انتهای پیام/60025

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو آذربایجان شرقی تبریز نمایشگاه رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی صنعت خودرو شهرک خودرو خبرگزاری فارس فارس تبریز شهرک خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری هفت نفراز اراذل و اوباش که در منطقه رواسان تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هاشم شعفی عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ با بیان این مطلب اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی براینکه تعداد اراذل و اوباش در منطقه رواسان با استفاده از قمه و قداره و اقدامات هنجارشکنانه باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده و به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده‌اند، بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد هفت نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.

کد خبر 750532

دیگر خبرها

  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • انتقاد امام جمعه یاسوج از شراب‌خواری پزشکان در شیراز
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد