Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@10:54:39 GMT

بتی گیلپین به «سه زن» می‌پیوندد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۲۷۴۳

شبکه Showtime دوشنبه اعلام کرد که بتی گیلپین در کنار دیواندا وایز و شایلین وودلی بازی خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - گیلپین نقش لینا، خانه دار در ایندیانا را بازی می‌کند که پس از یک دهه ازدواج بدون عشق، وارد رابطه‌ای می‌شود که به سرعت زندگی او را متحول می‌کند.

این مجموعه، اقتباسی از پرفروش‌ترین فیلم لیزا تادئو، به عنوان «تصویری صمیمی و شگفت انگیز از تمایل زنان آمریکایی» با محوریت سه زن «در یک مسیر تصادفی برای واژگونی اساسی زندگی» توصیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

تادئو به عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی در اقتباس، در کنار نمایشگر لورا ایسون، کتی سیریک و امی رزوم بازی خواهد کرد. لوئیز فریدبرگ دو قسمت اول را کارگردانی خواهد کرد که تهیه کنندگی اجرایی آن را نیز بر عهده دارد.

شایلین وودلی در نقش گیا، نویسنده‌ای که از دست دادن خانواده اش غصه می‌خورد، بازی می‌کند و این سه زن را متقاعد می‌کند تا داستانهایش را برای او تعریف کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای جهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

نویسنده کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

دیگر خبرها

  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • پیش بینی نگران کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی به وقوع می پیوندد
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی